Der er fine, små anslag mod både filosofiske og religiøse overvejelser hos filmens karakterer, men aldrig mere, end genren kan bære. Neesons Ottway har undervejs gjort det klart, at han ikke selv er troende. I flashbacks får man indsigt i hvorfor, hvilket naturligvis ikke skal afsløres her. Som filmen skrider frem, drives han alligevel så langt ud, at han på et tidspunkt påkalder sig Guds opmærksomhed i ren vrede. Men svaret udebliver. Det er hver mand for sig selv. Mod naturen og sine egne, indre dæmoner.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 12 år siden

Hah! så er de ikke bare ren CGI de ulve, take that fools! :P

Men lyder bestemt som en film jeg skal se!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Ericmase 12 år siden

Tja... Neeson er jo en badass fætter så jeg ser den sgu! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Knuden 12 år siden

Har set den og den kan klart anbefales :)



Batsy (1) skrev:
Hah! så er de ikke bare ren CGI de ulve, take that fools! :P


Det er nemlig ikke bare rene CG-ulve, og de er faktisk pænt skræmmende sammenlignet med de seneste års "uhyre" på film.

Gravatar

#4 elwood 12 år siden

Billede 1
You have no idea how hard it is to take a dump, out in the wild...


Billede 2
Guys don't be alarmed, but I think I just saw big foot, or was it Martin Lawrence in a fat man costume?

Billede 3
Ra's al ghul på Ferie
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Ericmase 12 år siden

elwood (4) skrev:
Billede 1
You have no idea how hard it is to take a dump, out in the wild...


Billede 2
Guys don't be alarmed, but I think I just saw big foot, or was it Martin Lawrence in a fat man costume?

Billede 3
Ra's al ghul på Ferie


Haha, nice one! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

#4, touché!
War. War never changes.
Gravatar

#7 elwood 12 år siden

Ja jeg skal lige i gang igen efter en lang pause 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Babo84 12 år siden

Lækkert. Den tror jeg godt jeg vil se. Håber den er bedre end instruktørens sidste film.
Gravatar

#9 BN 12 år siden

fra anmeldelsen:

Ulvene i filmen, der er en blanding af CGI, mekaniske dukker og levende eksemplarer, leverer bestemt varen som filmmonstre, men man kan indimellem ikke helt lade være med at tænke på de lattervækkende varulve fra "Twilight"...


En skam, at de ikke KUN ligner "levende eksemplar" i stedet for "filmmonstre". ..... Nå, pyt, jeg skal alligevel ikke se filmen, og af den grund har jeg vha. wikipedia tjekket, hvordan filmen slutter:
alle dør, også Liam Neesons karakter.
Denne slutning minder mig om
hvor træt jeg efterhånden er af "dårlige"/ulykkelige/onde slutninger, som er blevet vor tids store kliché. Som om ulykkelige slutninger i sig selv var noget - overraskende er de jo ikke længere, og pointen med dem er som oftest ikke-eksisterende. Jeg ser helst, at der er en pointe med ulykkelige slutninger (en pointe der om muligt hænger uløseligt sammen med historien som helhed), og at de ikke bare er en gimmick (et forsøg på at chokere el. overraske) og en kliché.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Lars.dk 12 år siden

Utrolig dårlig anmeldelse man skulle jo nærmest tro at anmelder fik penge under bordet for at give den 4 stjerner.

Filmen er dissideret dårlige og absolut ikke pengene værd hvis man ville se den i biffen.
Liam Neeson er dog god som altid....på nær Star Wars.

Men resten af filmen er det rene ynk og det er set mange gange før og også bedre. Man bliver mere underholdt ved at gense instruktørens anden film med Neeson (The A-team) og det siger vist alt.

Spar pengene på bio biletten og vendt på dvd'en.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: