Så jeg savner ikke Thor på Jorden. Han er mest menneskelig og guddommeligt sjovest med sit eget Revengers-hold i en kamp imod Hulk og Døden. Det medmenneskelige overskud, som stråler ud af “Ragnarok” i alle 1980’ernes mest flippede farver, må dog gerne finde vej til Jorden… Og alle andre superduperfilm, der har for travlt med at smadre endnu en storby af glas og høje huse. Jeg kigger på dig, “Infinity War”!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Gorman 6 år siden

En god anmeldelse at have med i biffen på søndag :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Lawman 6 år siden

For helvede - sidder og bliver decideret sur når jeg læser denne anmeldelse, på vegne af dem som endnu ikke har set filmen. Var inde og se filmen igår, og er da glad for at jeg ikke på forhånd vidste at der var en
cameo fra Matt Damon
, og at
Hulk skal slåsse med Fenris-ulven
.

Vi kan (modsat normalt) hurtigt blive enige om, at vi ikke er decideret inde i spoiler-territory, da det ikke som sådan er noget der er så relevant for filmens handling, men det er sjove elementer i filmen som for særligt det førstes vedkommende bliver punkteret en del hvis man ved det på forhånd. Kan du ikke også lige tilføje alle filmens jokes når du nu er igang?
Gravatar

#3 Geekalod 6 år siden

123
Gravatar

#4 Geekalot 6 år siden

#2 Det med din spoiler 2 der, er altså også vist i trailer :)
Gravatar

#5 Lawman 6 år siden

#4, ok det vidste jeg ikke - er stoppet med at se trailers for film jeg gerne vil se, fordi de som oftest viser hele handlingsforløbet fra start til slut... :/

Skriv ny kommentar: