Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 179

Bedste Liam Neeson-film?

• Schindlers liste
    54%
  • Taken
    35%
  • En anden film
    5%
  • The Grey
    4%
  • Non-Stop
    1%
  • Sidste stop
    0%
  • Run All Night
    0%
  • Begravet i fortiden
    0%

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Jeg forstår nemlig godt kvindens lyst til at skyde datterens drabsmand. Men jeg håber ikke, hun gør det. Det skaber bare mere vrede. Hvilket er pointen hos den her slags moralske Tarantino-instruktør. Det er sådan, jeg nu ser Martin McDonagh. Og det giver mig håb.

Læs hele anmeldelsen

11. jan. 2018 07:04

kan du slet ikk give nogen forklaring på hvorfor du skider højt og flot på distributørernes anvisninger om deadlines? jeg kan kun forstå det som mangel på respekt men når du er blevet kontaktet omkring det flere gange og du fortsætter må der næsten være en anden grund bag.

11. jan. 2018 16:58

Jeg synes denne film var rigtig god - Frances McDormand spiller så godt og det samme gør Sam Rockwell. Kan godt se hvorfor hun vandt en golden globe som bedste skuespillerinde.

I was once in a story... guess what, I was awesome!

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger