Det er sandsynligvis ikke helt let at begå en dyb actionfilm, men det lykkedes for hollandske Paul Verhoeven i 1990, da han tog Phillip K. Dick-novellen “Erindringer Engros” (originaltitel: “We Can Remember It for You Wholesale”) og gjorde den til allemandseje i biografmørket. Den 2. november 1990 fik “Sidste udkald” dansk biografpremiere, og det var en stor dag for alle danske cineaster. Den 9. august 2012 fik “Total Recall” dansk biografpremiere, og det var en dag som enhver anden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kviesgaard 11 år siden

Jeg synes det står lidt sløjt til med gode film tilbud lige for tiden. Nok havde jeg ikke regnet med, at den nye udgave kunne overgå Schwarzeneggers og Verhoeven, men hvis denne anmeldelse står til troende, så lyder den nye udgave til at være en ret ligegyldig affære.

Nå den får da en stjerne mere end Abraham Lincoln: Vampire Hunter, så måske er den nye Total Recall et kig værd i biografen?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 elwood 11 år siden

Billede 2
De der bullet decals ser godt nok ringe ud på det billede.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 11 år siden

Lyder fuldstændigt som jeg forstillede mig den nye ville blive og som jeg forudsagde, kom den ikke til at komme i nærheden af originalen (dem var der jo et par 'unge' brushoveder der havde travlt med at hakke på, så herligt de sættes på plads i anmeldelsen;).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Outbound Sith 11 år siden

For at citere originalen "Get ready for a surprise!"... Næh. :-/
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 Collateral 11 år siden

Som nævnt andetsteds ser traileren også ekseptionelt ringe ud. Hvis CGI-brugen er så overgearet hele vejen igennem filmen, lander jeg nok lavere end anmelder når engang jeg får filmen set.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Babo84 11 år siden

Jeg har desværre droppet bioturen. Anmeldelserne har været meget dårlige. Særligt fra USA. Troede måske lidt naivt på Wiseman, og filmen kan vel kun overraske mig nu. Engang på blu ray.
Gravatar

#7 loki 11 år siden

Så sparede man da de penge - takker for anmeldelsen.
www.peakoil.dk
Gravatar

#8 Ericmase 11 år siden

Babo84 (6) skrev:
Jeg har desværre droppet bioturen. Anmeldelserne har været meget dårlige. Særligt fra USA. Troede måske lidt naivt på Wiseman, og filmen kan vel kun overraske mig nu. Engang på blu ray.


Samme her.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 Frederik 11 år siden

Paul Verhoevens originale "Total Recall" er et mesterværk. Den fungerer både som en klassisk Arnold-film, og som et dybere, intelligent stykke science-fiction.


Jeg kan nu meget godt lide Len Wisemans "Die Hard 4", men springer denne over indtil Blu-ray.
Gravatar

#10 Babo84 11 år siden

Ericmase (8) skrev:
Samme her.


Det tegner heller ikke heeeelt godt for den nye Bourne film. Synes godt nok der er en del kritiske indlæg nu, og meget af kritikken går igen.. Nåh, men den skal jeg se uanset hvad.

Skriv ny kommentar: