Til slut er det mest imponerende ved “Transformers: Age of Extinction”, at objekt-pigen, spillet forventeligt af Nicola Peltz, holder makeup-masken og de malede læber helt perfekt til trods for, at hun er blevet jagtet, bortført og beskudt af rumrobotter i 160 minutter. Maybe it’s Maybelline?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 9 år siden

Spot on, Morten. En trættende omgang varm luft, hvor end ikke actionscenerne rigtigt formår at levere den nødvendige pondus. Eksplosionerne bliver aldrig rigtigt medrivende, men er bare larmende og ligegyldige.

Men ja, de der Transformers er fortsat seje. Filmen er desværre bare aaaalt for lang og overraskende kedelig, når man tænker på, at her også dukker robot-dinoer op, der spyer ild. Jeg har også givet den 2 ud af 6 stjerner. Øv.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 Ispep 9 år siden

Jeg kan stadig ikke komme over filmens spilletid. Lige før det er en bedrift at trække en banal historie over så lang tid.
Gravatar

#3 steadi07 9 år siden

Se, jeg vil godt se robotter angribe og smadre hinanden, men jeg får den aldrig set, hvis det først bliver det hjemme-alteret.. og så er resultatet vel næsten, at man skal se den i biffen?

Jeg føler mig lidt som en forræder mod gode film, når jeg sandsynligvis hopper ind og ser den senere i dag :/
Gravatar

#4 bjarke 9 år siden

#2, #3: Ja, spilletiden er en af filmens store problemer (blandt andet). Hvis der klippet en times tid af den, ville det helt sikkert hjælpe på løjerne.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#5 David Munch 9 år siden

Men hvordan er den i forhold til de foregående 3 makværker?

Metroexpress gav den 1/6 så jeg.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [695706192] 9 år siden

Mit store spørgsmål er: Er Unicron med, hvilket jeg har hørt rygter om?
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#6 Mindes ikke en robot ved det navn, men måske han har skiftet navn til den lidt hidsige type, de kalder Lockdown. Sikkert mange, der kan sige noget klogere om det end mig.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [695706192] 9 år siden

Han burde være let at spotte, da Unicron i den originale "Transformers" fra 1986, er en transformer, der er på størrelse med en planet og som Orson Welles i øvrigt lægger stemme til.
Gravatar

#9 steadi07 9 år siden

Fuck it, undskyld på forhånd, når jeg tager ind og ser filmen senere i dag.

Jeg kan altid dække mig ind under, at jeg har det svært ved den her varme.
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#8 Det kan jeg afkræfte så: Ingen robotter på størrelse med en planet. Orson Welles var der heller ikke ;)

Skriv ny kommentar: