Normalt kan være godt, flot, men også forventeligt. Set før. Det kan ikke indvendes imod månedens film i Cinemateket. Et vildt eksperiment, der ikke smadrer genrebegrebet, men er ligeglad med det. Håner det. Genre er for umærkeligt til “Under the Skin”, der ikke vil være som film er flest. Hvilket måske ikke er så mærkeligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nagash 9 år siden

Lidt sen anmeldelse, er det ikke. Mener jeg så den på blu-ray i november. Men jeg var faktisk endnu vildere med den. Ville give den 5/6. Egentlig fortjente den fuldt hus, men der var lige nogle enkelte punkter, jeg slet ikke forstod. Ved et gensyn, kunne jeg måske fange nogle flere detaljer, så jeg forstår det hele. Så vil karakteren sikkert stige.

Fik jeg sagt, at Scarlett er nøgen? Nam nam :P
Gravatar

#2 KasperBS 9 år siden

Det er en af de film jeg rigtig gerne ville have været i bio og se. Men den har desværre ikke fået meget omtale. Nogen der ved om man kan se den i Aarhus?
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#1 Som altid anmelder vi først filmene, når de får dansk biografpremiere. Men du har ret, det er sent i forhold til den originale release.

#2 En af årsagerne til den sene biorelease er, at det er en månedens film i Cinemateket (København), der oftest først kan sætte nye film op, når de vanlige distributionsselskaber har sagt nej tak til den. Derfor kommer den desværre ikke op i Århus eller andre steder end København.
Gravatar

#4 KasperBS 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (3) skrev:
#1 Som altid anmelder vi først filmene, når de får dansk biografpremiere. Men du har ret, det er sent i forhold til den originale release.

#2 En af årsagerne til den sene biorelease er, at det er en månedens film i Cinemateket (København), der oftest først kan sætte nye film op, når de vanlige distributionsselskaber har sagt nej tak til den. Derfor kommer den desværre ikke op i Århus eller andre steder end København.


Så må det blive hjemme i lejligheden med ordentligt sorround anlæg:)

Skriv ny kommentar: