Man må desværre erkende den triste sandhed, at der er en stor forskel på at lave en 3-minutters sketch og en 102-minutters spillefilm, også selvom Akiva Schaffer altså leverede en fornem spillefilmsdebut i form af “Hot Rod”. Her i “The Watch” er der enkelte vellykkede jokes, som illustrerer, hvorfor Schaffer er en af nøgleforfatterne på det amerikanske komedieshow “Saturday Night Live”, men desværre er hovedparten af “The Watch” præget af kedsommelig tomgang, og dét er som bekendt sjældent noget, man griner af.

Se også: Filmz TV: Bag om science fiction-komedien “The Watch” med Ben Stiller

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 11 år siden

Den seneste trailer var ellers pissesjov... jeg håber fortsat på det bedste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 HonoDelLoce 11 år siden

til tider brillerer Jonah Hill og Vince Vaughn foran kameraet


Øj, hvor ville jeg ønske, at denne sætning stod i starten af anmeldelsen, så jeg vidste, at jeg ikke kunne bruge den til noget som helst :D

Vince Vaughn... Brillere foran et kamera? Come on, what is this? The twilight zone?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 11 år siden

Vince Vaughn kan skam sagtens være sjov... det er sket før i hvert fald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (3) skrev:
Vince Vaughn kan skam sagtens være sjov... det er sket før i hvert fald.


Hvad er den hedder, den der hvor han er sammen med Owen Wilson og så de smadre/boller alle mulige piger til nogle bryllupper. Synes den var rigtig morsom, og Vince kan godt være morsom og er enig her med dig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 HonoDelLoce 11 år siden

Lord Beef Jerky (3) skrev:
Vince Vaughn kan skam sagtens være sjov... det er sket før i hvert fald.


Det er nok et spørgsmål om smag :)

Jeg synes personligt aldrig at Vince Vaughn er andet end irriterende, og formår at ødelægge selv gode jokes med sin påtagethed.

Sekvensen mellem ham og Armstrong i Dodgeball er dog ualmindelig skæg, synes jeg.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 Lehrmann 11 år siden

Åhh, Hot Rod!!! Spækket med de bedste 80'er montager

Gravatar

#7 WbcMatt 11 år siden

Den er så ring, kun 10 min af filmen der er sjov.....
Gravatar

#8 BN 11 år siden

HonoDelLoce (5) skrev:
Jeg synes personligt aldrig at Vince Vaughn er andet end irriterende, og formår at ødelægge selv gode jokes med sin påtagethed.


Jeg bryder mig heller ikke om ham som komedieskuespiller, men han har dog ved én lejlighed gjort et godt indtryk, nemlig i 'Return to Paradise', hvor han spiller en 100 procent seriøs rolle.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 HonoDelLoce 11 år siden

BN (8) skrev:
Jeg bryder mig heller ikke om ham som komedieskuespiller, men han har dog ved én lejlighed gjort et godt indtryk, nemlig i 'Return to Paradise', hvor han spiller en 100 procent seriøs rolle.


Den må jeg så nok indrømme ikke at have set :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: