Den tekniske side er gennemsnitlig i forhold til dagens standard og filmens natur, imens ekstramaterialet primært vinder på de to udmærkede kommentarspor. Selve filmen er fyldt med humor, og er man til komedier generelt, er “Wedding Crashers” slet ikke et skidt køb.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kram 18 år siden

Filmen er en komedie man skal eje, det er gode grin, og man kan grine af dem hver gang man ser filmen.

DVD'en er i sig selv ikke noget vildere, det er som man kan 'forvente' .. :)

Konklusion: Et godt køb.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 akerman 18 år siden

Endnu en film der kunne have undværet vince vaughn :>
Gravatar

#3 filmz-owie 18 år siden

Det er en rigtig fed film, man griner næsten hele tiden og den bliver ikke mindre sjov at at man ser den flere gange....
Gravatar

#4 filmz-kaotmus 18 år siden

Hvor er det klassisk at en god komedie får masser af positive ord med på vejen (og ingen negative) men kun 4/6 stjerner. Og det gælder endda både bio og dvd anmeldelsen.
Gravatar

#5 chronaden 18 år siden

#2 hva snakker du om? han er sq da ½ af den film :D

men enig, top fed komedie, var satme flad af grin mange gange :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#6 filmz-milf hunter 18 år siden

Syntes lige at det skal nævnes at Will Ferrel også er med, og at han er super sjov..... Faktisk den figur jeg husker bedst...
“Me, lager. Finchy, Lager. Gareth, lager sometimes cider, so different drinks for different...needs.”
Gravatar

#7 filmz-m-j 18 år siden

Tja denne film vakte ikke ligefrem min lattermuskel, faktisk langt fra, den kører i et tema man har set et hav af gange.... kun to ruller herfra
Gravatar

#8 filmz-vassago 18 år siden

Så den lige igår - og var flad af grin flere gange...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 Bohemian 18 år siden

Jeg kunne sgu gpdt lie denne her film.. 8/10 fra mig af ; )
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: