I hovedrollen bringer Sam Worthington stadig sin lidt anonyme personlighed til rollen, hvilket fungerede fortrinligt i “Avatar”, hvor han netop indledningsvist var en tom skal, men som gør ham til en småkedelig helt her. Det samme kan siges om filmens mange far kontra søn og bror kontra bror-temaer, der er for overfladiske og dårligt skrevet til at gøre indtryk. Som helhed er “Wrath of the Titans” dog mildt underholdende, men det er vanskeligt ikke at savne de gamle film, hvor guderne stadig var intelligente, veltalende og velformulerede. I denne udgave tildeler underteksterne endda Zeus replikker såsom ”Så skal der gang i festen!”. I min verden taler guderne altså ikke som afdankede hiphoppere.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Wrath of the Titans”-interview med Sam Worthington.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 12 år siden

"Its a popcornflick" Og jeg skal se den, og er næsten altid enig med Søren, han rammer nogle gange plet men lad os nu se. Jeg var godt underholdt af den hjernedøde etter :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Richard Burton 12 år siden

Det gode ved Sam Worthington er, at han får alle andre medspillere til at se godt ud!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 Batsy 12 år siden

SIR Ridley Scott (2) skrev:
Det gode ved Sam Worthington er, at han får alle andre medspillere til at se godt ud!


Lol :P, han er dælme stiv men heldigvis er der Rosemund Pike, Liam Nesson, Bill Nighy, Ralp Fiennes, Danny Huston. Som jeg går udfra levere varen udfra det svage manus!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 Nicki52 12 år siden

Skal se den på mandag. Så skal man bare huske at slå hjernen fra og bliver underholt så godt som muligt Ærgeligt Medusa ikke er med, hun var mit yndlings monster fra etteren.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Ash 12 år siden

"Hans far, guden Zeus, dukker op og beder ham om hjælp, da verdens undergang står lige for døren, og Perseus er den eneste, der kan rette op på sagerne. Perseus afviser umiddelbart, men da Zeus bliver fanget, indvilliger han alligevel i at hjælpe. Det er nu engang også ret tåbeligt ikke at ville forhindre verdens undergang."

Blæret at de lige har nappet historien fra Rambo 3:D
Bare at de onde russere nu er onde CG monstre...
Gravatar

#6 filmz-loke76 12 år siden

Ja den kunne vel ikke blive dårligere end den første.. Men det troede jeg på den anden side også om Ghost Rider, and boy was I wrong.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#7 Babo84 12 år siden

Denne film ligner også bæ, så jeg springer nok over.
Gravatar

#8 KasperBS 12 år siden

1eren var super fed. Og forventer det samme med 2eren. Forstod heller ikke at 1eren fik så dårlige anmeldelser, jeg var i hvert fald godt underholdt. Synes der er blevet lavet ringere film end Clash Of The Titans i samme genre ala den nye Conan og Immortals . Her kan vi tale om film der virkelig stinker!
Gravatar

#9 KasperBS 12 år siden

Ser frem til at se kæmpen Cyclop. Scenerne fra traileren ser imponerende ud!
Gravatar

#10 Riqon 12 år siden

Nøjagtig det samme Ebert sagde:

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120328/REVIEWS/120329982 skrev:
"Wrath of the Titans" relentlessly wore me down with special effects so overscale compared to the characters in the film that at times the only thing to do was grin.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: