“X-Men Origins: Wolverine” er Hollywood-traditionen tro visuelt flot dog uden for alvor at imponere. Filmen udarter sig desværre aldrig til det brag, man kunne have håbet på. Wolverine er med denne nye film blevet tæmmet og strømlinet til at behage et publikum, der elsker at dvæle ved det dystre. Resultatet er blevet en tom og uhomogen filmoplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 nygaardpetersen 14 år siden

ÆV... Det blev som man havde frygtet.
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Billede 1
Wolverine har lige fået nyheden om den leaked udgave af filmen

Billede 2
Jailbait... ehh I mean Dead girl walking

Billede 3
Broder! giv mig klør fem!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 14 år siden

ØØØØØØV!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-KasperLFC 14 år siden

Amerikanske komedier og til dels actionfilm kan ikke få over 3 stjerner på Filmz.dk, mens serbiske krigsfilm får minimum 5 stjerner.

Jeg har ikke droppet tanken ved at se denne film endnu.
Gravatar

#5 chandler75 14 år siden

# 4 Det er vist ikke helt rigtigt... :)

Inden for de seneste måneder har fx. "Monsters mod Aliens", "Watchmen", "Role Models", "Bolt", "Han er bare ikke vild med dig", "Nick and Norah's Infinite Playlist", "Hormoner, hængerøve og hårde bananer" og "Yes Man" alle fået 4 stjerner.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 enfilmnørd 14 år siden

Det er surt den ikke er blevet bedre. Skal dog ikke afholde mig fra at se filmen, jeg kan ikke lade være..
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#7 fatcat 14 år siden

hmm - glæder mig nu stadig.

Når man taler om film er ens smag jo heldigvis forskellig. Den får 4 stjerner i Berlingske, og pt. er den på 78% på Rotten Tomatoes (hvor en film som Yes Man som fik 4 stjerner her - er nede på 43%...(og som jeg synes stinker) og en film som "Doubt" som fik 6/6 her på Filmz har samme rating som "Wolverine" nemlig 78%, så.... man er jo heldigvis så forskellig :) )
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#8 filmz-Kadann 14 år siden

#7 -

Der er så også kun 9 anmeldelser på RT på nuværende tidspunkt, så billedet kan sagtens nå at vende. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#9 The Insider 14 år siden

#8, ja, det må man da forvente. Rædsom film.
War. War never changes.
Gravatar

#10 fatcat 14 år siden

#8 - jep - min pointe var også bare at ens filmsmag er forskellig - jeg elsker f.eks. Tank Girl mens den blev svinet til her på Filmz som en af de værste tegneserie-filmatiseringer osv.

Men hvis anmeldelsen på 2/6 holder - så skal den altså være dårligere end T3 som fik 3/6 her på Filmz.... arhh kan det nu også passe... :)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."

Skriv ny kommentar: