Selvfølgelig redder man altid point ved at have Samuel L. Jackson på rollelisten. ’Kick some ass, get the girl, and try to look dope while you’re do it,' siger Samuel L. til Xander Cage. Det ridser sådan set hele denne treer op. Nu må de da også være løbet tør for X.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 danish99 7 år siden

Fed film, super fedt med Donnie yen og Tony Jaa.
Så giver manden danske film 6 stjerner for at sammenligne den med batman
King
Gravatar

#2 Star Trek fever 7 år siden

Jamen så bliver den jo en basker.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#3 tomp 7 år siden

Hmm... Det irriterer mig lidt, at der overhovedet ikke bliver lavet review af anmeldelserne længere. Altså for helvede selv citatet, som der flere steder refereres til: "...while you're do it'"??
Der er flere og jeg er slet ikke ordkløver, men det vidner bare virkelig om, hvordan niveauet er faldet over de senere år.

At anmeldelsen i sig selv er ret dårlig, er selvfølgelig blot min mening.

Jeg har læst nyheder og anmeldelser herinde helt fra den spæde start og må indrømme at det gør ondt at se mit ellers før-fortrukne film- og nyhedssite bare dale og dale i niveau.

Jeg får vitterligt følelsen af, at det er unge gymnasiegutter, der sidder bag skærmen og anmelder (hvilket der i sig selv ikke er noget galt med), hvor jeg før havde følelsen af, at det var ret kompetente anmeldere, med et stort filmkendskab og gode perspektiveringer (The Insider var ret god til dette). Der var noget mere dybde i anmeldelserne, uden det blev fis' fornemt. Filmnørden skinnede så tydeligt igennem i nyheder og anmeldelser.

Det er som nævnt skide ærgerligt og det er ikke denne pågældende anmelders skyld. Redaktøren som burde hjælpe med at højne niveauet, falder selv i fælden med dårligt skrevne anmeldelser (og manglende review) og underlige, smarte replikker, der overhovedet ikke tilføjer noget positivt til anmeldelsen.

Måske det er tid til at gi' slip, selvom det er svært :´(

Skriv ny kommentar: