Ligesom Kaspar Munks “Hold om mig” omhandlede en pige i folkeskolen, men alligevel var relevant for alle, er “You & Me Forever” en film om gymnasiepiger, der rækker langt ud over dens umiddelbare målgruppe. For hvem kan ikke huske, dengang veninden ikke gad være veninder længere, eller dengang festen gik lidt for vidt? Til trods for sine fåtallige fejl er “You & Me Forever” en fremragende film om, hvor meget venskab egentlig betyder, når man er ung, og om hvor hurtigt, det hele kan falde fra hinanden – og på plads igen.

Se også: Filmz TV: Interview med Allan Hyde fra “True Blood” og “You & Me Forever”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Wookien 11 år siden

Fantastisk film. Selvom jeg som mand i midttyverne overhovedet ikke er målgruppen, kan jeg ikke undlade at bemærke hvor velspillet, velskrevet og især velinstrueret filmen er. Den går efter idéen "less is more", og det bliver i sandhed "more" her. Virkelig skarp, frisk, realitisk, troværdig, spændende og befriende uprætentiøs film
Gravatar

#2 Benway 11 år siden

Meget enig i anmeldelsen. Det er en af de bedste ungdomsfilm, jeg har set i lang tid.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: