Søg på Filmz
Avanceret søgningUdvalgte videoer
Filmz-afstemning
Stemmer i alt: 1677Bedste vampyr-tv-serie?
- Jeg er træt af det vampyrpjat på tv33%
- True Blood21%
- Buffy - Vampyrernes skræk19%
- Angel10%
- The Vampire Diaries6%
- Blade: The Series5%
- Hellsing5%
- Blood+1%
- Blood Ties1%
25 dvd-udgivelser, du bør eje
#38 de har den påp bluray til 80 kr i blockbuster! Har selv lige erhvervet mig den, og må sige, aldrig har Arnie set bedre ud! :D
"Oh, and one more thing: I faked every orgasm!" - Lt. Frank Drebin
Havde ikke lige set at du selv havde fundet den til 70kr, kunne være jeg skulle læse hele indlægget næste gang ;)
Fed liste... Har 17 ud af 25, så det er da okay. Glæder mig til Blu-Ray listen
jeg har 12, det er en ret sjov liste synes jeg, den ser ret personlig ud.
Et spørgsmål til artikelskriveren: Hvor har du fundet Løvernes Konge på DVD henne ?
Jeg har flere gange ledt efter den på diverse webshops og filmbutikker, men den er tilsyneladende udgået af produktion som følge af en absurd udgivelsesplan fra Disney.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
#55, yes, som jeg også bemærker i artiklen, så er der desværre et par af de her udgivelser, som ikke længere bliver produceret af udgiveren. Hvis du er heldig, kan du finde den brugt et sted.
War. War never changes.
#55 Den kan helt sikkert købes brugt et sted, men du skal være parat til at give op mod 500 kr. for den. Dem der sælger Disney tegnefilm er hensynsløse :)
Du kan desværre ikke købe mit eksemplar, men ellers må du jo vente et år endnu, mener den skulle komme på BD i 2010 eller 2011
"James Cameron har empati som en gnu" - Søren Høy
En herlig lille oversigt produceret af The Insider, og så langt mere interessant end Blockbusters 333 film, du bør se (for at vi kan tjene nogle flere penge). Deres liste kørte jeg død i efter de første 10 - 20 film.
Nogle af filmene og bokssettene har. Andre mangler jeg. Et par stykker fangede ikke min interesse og nogle var jeg slet ikke klar over, så her er ideer til enten jule- eller fødselsdagsønsker. Mange tak.
Det er Hollywood fra sin bedste og sin værste side: Velsmurt og klæbrig indsmurt.
Apropos Fincher ville vi gerne have klemt dvd-udgivelsen af "Fight Club" ind på listen også, men den danske dvd-udgivelse er bare ikke lige så stærk som den internationale
Jeg var så heldig at finde en kode 2 udgave, identisk med kode 1'eren, i en grænsebutik ved den tyske grænse. Vi snakker her 2 disc i pap-sleeve og selvfølgelig samme ekstramateriale, booklet og det danske 15års mærke. Så sandheden er derude et sted...
Hey, den danske Fight Club har jeg da liggende, altså den "standard" 2-disk, som jeg lige har udskiftet med BD-udgaven.
Interessant liste ellers. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#59 snakker vi om versionen som er brunt, og ligner at det er et stykke sæbe der er pakket ind?
Den fandt jeg i Bilka til 50 kr
De versioner af Star Wars er da ikke værd at eje.
#62 -
Det største problem er vel i virkeligheden, at der ikke er nogen af dvd-udgivelserne af den oprindelige trilogi, der reelt er værd at eje. Den ene udgave er skamferet af Photoshop og den anden udgave lever slet ikke op til dvd-standarderne.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#62 - Hmm ok, så smider jeg mine ud.
Dutch Gunderson: Who are you and how did you get in here? Det. Frank Drebin: I'm a locksmith. And I'm a locksmith.
Ville nok have smidt både Alien boksen og Ringenes Herre ud af listen...
Alien synes jeg er en god film, men resten i serien er kun god tømmermandsunderholdning.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
#65 - Ærgeligt at du aldrig har set "Aliens" ;)
Dutch Gunderson: Who are you and how did you get in here? Det. Frank Drebin: I'm a locksmith. And I'm a locksmith.
Den store Disney Narnia boks skulle havbe været på!
Chip: Rescue Rangers, away!
synes det er lidt vildt at smide bokse på 20+ dvder på en liste med must own... faktisk er tvserie i det hele taget lidt underlige at have med.
#68 -
Fordi..?
Denne burde være alles eje:http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=63372
Og Antlion har linket til en boks med 25 Kurosawa-film fra Criterion Collection...den burde alle også eje...:)
Filmsamling: http://www.skeloboy.dk/
Denne burde være alles eje:http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=63372Skeloboy (#70)
Ejer du den? :)
Nogle (ud af mange) andre must have collections er:
Jacques Demy - Intégrale - Jeg ejer den ikke selv endnu, men den skulle være ret god (+ den har engelske undertekster)!
The Adventures of Antoine Doinel
The Complete Fritz Lang Mabuse Box Set
The Films of Sergei Paradjanov
The Early Films Of Peter Greenaway - Vol. 1
The Early Films Of Peter Greenaway - Vol. 2
The Jean-Pierre Melville Collection
The Louis Malle Collection - Vol. 1
The Louis Malle Collection - Vol. 2
The Powell And Pressburger Collection
The Rainer Werner Fassbinder Collection - 1969-1972
The Rainer Werner Fassbinder Collection - 1973-1982
The Satyajit Ray Collection Vol. 1
The Satyajit Ray Collection Vol. 2
Og selvfølgelig... Eclipse serierne!
#71 - hehe nej, desværre.
Men jeg har Apu Trilogy, Jean Vigo Collection og Luis Bunuel Collection, samt Kenji Mizoguchis Fallen Women fra Eclipse(nr. 13), og kan da se, at hvis økonomien tillader det i december, så skal jeg have den Powel & Pressburger...det er sgu en god pris på den.
Ellers er dem her, jeg skal have:
Eclipse Series 1: Early Bergman
Eclipse Series 5: The First Films of Samuel Fuller
Eclipse Series 11: Larisa Shepitko
Eclipse Series 12: Aki Kaurismäki’s Proletariat Trilogy
Eclipse Series 14: Rossellini’s History Films—Renaissance and Enlightenment
Eclipse Series 18: Dušan Makavejev - Free Radical
Eclipse Series 19: Chantal Akerman in the Seventies
Lidt for eksklusivt måske, til den mainstream kategori de andre befinder sig i :)
http://www.lebowski.dk/film.html
#73 - hehe, jeg tror slet ikke han ser normale film...:)
Har også haft kig på The Films of Alejandro Jodorowsky et par gange
hehe, jeg tror slet ikke han ser normale film...:)Skeloboy (#74)
Nu ved jeg ikke hvad en normal film er, men jeg ejer de fleste film fra The Insiders liste.
Jeg er skam åben for alle filmgenrer, men så snart der er ikke udelukkende lægges vægt underholdningsværdien (dvs. film jeg også kan se med kammerater og kvinder; jeg undskylder på forhånd for denne generalisering), bæger min smag nok præg af den mere obskure del af filmkunsten! :)
Jeg synes det er forkasteligt, at du har (minimum) en udgivelse på listen, som ikke er til at støve op !
Jeg taler naturligvis om Løvernes Konge, som jeg har jagtet i jeg ved ikke hvor længe !
Sadly enough, there's not enough room for both your ego and my penis in here..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.
For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.
Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få dagens nyheder alle hverdage. Indtast din mailadresse i boksen og klik "Tilmeld".
Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.