Søg på Filmz
Avanceret søgningUdvalgte videoer
Filmz-afstemning
Stemmer i alt: 839Bedste Sergio Leone-film?
- Den gode, den onde og den grusomme47%
- Jeg kender ikke hans film22%
- Once Upon a Time in the West20%
- Once Upon a Time in America6%
- En nævefuld dollars3%
- Hævn for dollars1%
- A Fistful of Dynamite0%
- Anden film0%
Interview: Dolph Lundgren
Spændende interview.
Han virker noget mere sympatisk som mange af hans karakterer.
Det er sgu fedt med den artikelserie her. Og glæder mig da kun endnu mere til The Expandables nu..:)
Filmsamling: http://www.skeloboy.dk/
Godt interview, og dejligt at det bliver lagt ud som lydfil. Det er lidt mere dynamisk at høre, frem for bare at læse.
'What ever he hits, he destroys'
tak for et fedt interview.
Glæder mig også bare endnu mere til Exspendables nu!
den lyder bad ass :-)
Ja, han virker meget sympatisk - og som en mand der virkelig kan lide at lave actionfilm og ikke giver op selvom hans storhedstid forlængst er ovre :)
Man fornemmer virkelig hans lidenskab for actionfilm - tror også at The Expendables bliver cool ;)
"Sweet Zombie Jesus!”
Det er egentligt lidt sjovt at Dolph Lundgren lever af at lave hjernelamme film, men at han faktisk selv er ganske klog. Skulle eftersigende have en IQ på 160. Interessant valg af levevej :)
Tidligere kendt som heTTeh
Hvad er egl. hans reaktion på at man har opkaldt en stor blå og bandende flodhest efter ham?
Kan ikke høre lydklip ved min arbejdscomputer?
"Sweet Zombie Jesus!”
Der er ikke den store reaktion... Han lyder lidt overrasket (hvem ville ikke være det?) men taler så videre om det han egentlig var igang med at fortælle om. Men man burde sende ham nogle Dolph klip!
#9 Arnold har også en høj IQ, og nu er han guvernør. Hvem ved hvad fremtiden bringer for Dolph (altså ham der ikke er blå).
http://www.navlefnuller.dk - nye filmanmeldelser, hver uge. Senest The Lovely Bones og en boganmeldelse af Den anden hånd.
#9 Arnold har også en høj IQ, og nu er han guvernør. Hvem ved hvad fremtiden bringer for Dolph (altså ham der ikke er blå).tournesoller (#12)
Ja store muskler betyder ikke nødvendigvis lav intelligens som mange tror.
IQ for de to største 80 er action helte.
Arnold Schwarzenegger 135
Sylvester Stallone 160
#13 Hvor har du fundet de tal? Og hvad spredning er de taget med?
Stallone har altid været kvik. Og han er faktisk ret morsom når han interviewes.
http://www.navlefnuller.dk - nye filmanmeldelser, hver uge. Senest The Lovely Bones og en boganmeldelse af Den anden hånd.
#14 er 15 ikke standard? 160 er dog rimelig godt gået...
the Priest i Johnny Mnemonic Dolph Lundgren er wild cool
ps hvor Høj er IQ lesten?
#13 Hvor har du fundet de tal? Og hvad spredning er de taget med?
Stallone har altid været kvik. Og han er faktisk ret morsom når han interviewes.tournesoller (#14)
Det er fra en par år gammel artikel i en avis jeg læste de tal.
Så jeg kan desværre ikke linke dig til det.
Mig bekendt ligger den normale IQ på omkring de 100. Det er vist der den brede del af befolkningen ligger. Georg Walker Bush skulle vist have en på omkring de 90. Måske det forklarer et eller andet.
Det er Hollywood fra sin bedste og sin værste side: Velsmurt og klæbrig indsmurt.
Hilton sku ha en på 120 Yikes!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
I bund og grund fortæller IQ'en jo ikke andet, end at de har en velfungerende logisk sans..
At den så er god at have i forbindelse med f.eks. alt der har med tal at gøre, er jo så fint nok..
Men IQ og intelligens er dælme langt fra det samme..
Sadly enough, there's not enough room for both your ego and my penis in here..
I bund og grund fortæller IQ'en jo ikke andet, end at de har en velfungerende logisk sans..
At den så er god at have i forbindelse med f.eks. alt der har med tal at gøre, er jo så fint nok..
Men IQ og intelligens er dælme langt fra det samme..honodelloce (#20)
Enig.
Jeg giver generalt ikke meget for IQ test de er hovdesaglig baseret på matematisk relateret opgaver
.Hvilket vil sige folk der ikke er gode til matamatik er amøber?
den holder ikke!
man kan være intelligent på mange måder heldigvis :-)
Hvilket vil sige folk der ikke er gode til matamatik er amøber?Silver666 (#21)
Ja
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
Jeg skal selvfølgelig lige huske at tilføje, at jeg har en målt IQ på 149 selv, så det er skam ikke fordi jeg har scoret lavt at jeg ikke vil kendes ved sammenligningen mellem IQ og intelligens ;)
Sadly enough, there's not enough room for both your ego and my penis in here..
Jeg har en IP på 192
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Min pikkemand er længere end 40 cm, men det er jo ikke størrelsen det kommer an på.
Mein Führer! I can walk!
Mig bekendt ligger den normale IQ på omkring de 100. Det er vist der den brede del af befolkningen ligger. Georg Walker Bush skulle vist have en på omkring de 90. Måske det forklarer et eller andet.rpk (#18)
Ja det ved jeg, men spredningen er da sat til 15 for en standard IQ-test?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.
For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.
Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få dagens nyheder alle hverdage. Indtast din mailadresse i boksen og klik "Tilmeld".
Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.