Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 839

Bedste Sergio Leone-film?

• Den gode, den onde og den grusomme
    47%
  • Jeg kender ikke hans film
    22%
  • Once Upon a Time in the West
    20%
  • Once Upon a Time in America
    6%
  • En nævefuld dollars
    3%
  • Hævn for dollars
    1%
  • A Fistful of Dynamite
    0%
  • Anden film
    0%

Interview: Dolph Lundgren

Læs mere...

5. apr. 2009 18:34

Spændende interview.
Han virker noget mere sympatisk som mange af hans karakterer.

5. apr. 2009 18:45

"I must break you"

Fire, walk with me

5. apr. 2009 18:49

Det er sgu fedt med den artikelserie her. Og glæder mig da kun endnu mere til The Expandables nu..:)

Filmsamling: http://www.skeloboy.dk/

5. apr. 2009 19:05

Godt interview, og dejligt at det bliver lagt ud som lydfil. Det er lidt mere dynamisk at høre, frem for bare at læse.

5. apr. 2009 19:08

"If he dies, he dies"

Fire, walk with me

5. apr. 2009 19:13

'What ever he hits, he destroys'
tak for et fedt interview.
Glæder mig også bare endnu mere til Exspendables nu!
den lyder bad ass :-)

5. apr. 2009 19:43

Sigh, i love Rocky IV xD

Fire, walk with me

5. apr. 2009 19:57

Ja, han virker meget sympatisk - og som en mand der virkelig kan lide at lave actionfilm og ikke giver op selvom hans storhedstid forlængst er ovre :)
Man fornemmer virkelig hans lidenskab for actionfilm - tror også at The Expendables bliver cool ;)

"Sweet Zombie Jesus!”

5. apr. 2009 20:03

Det er egentligt lidt sjovt at Dolph Lundgren lever af at lave hjernelamme film, men at han faktisk selv er ganske klog. Skulle eftersigende have en IQ på 160. Interessant valg af levevej :)

Tidligere kendt som heTTeh

5. apr. 2009 20:42

Hvad er egl. hans reaktion på at man har opkaldt en stor blå og bandende flodhest efter ham?

Kan ikke høre lydklip ved min arbejdscomputer?

"Sweet Zombie Jesus!”

5. apr. 2009 22:45

Der er ikke den store reaktion... Han lyder lidt overrasket (hvem ville ikke være det?) men taler så videre om det han egentlig var igang med at fortælle om. Men man burde sende ham nogle Dolph klip!

6. apr. 2009 10:21

#9 Arnold har også en høj IQ, og nu er han guvernør. Hvem ved hvad fremtiden bringer for Dolph (altså ham der ikke er blå).

http://www.navlefnuller.dk - nye filmanmeldelser, hver uge. Senest The Lovely Bones og en boganmeldelse af Den anden hånd.

6. apr. 2009 10:53

#9 Arnold har også en høj IQ, og nu er han guvernør. Hvem ved hvad fremtiden bringer for Dolph (altså ham der ikke er blå).tournesoller (#12)

Ja store muskler betyder ikke nødvendigvis lav intelligens som mange tror.
IQ for de to største 80 er action helte.
Arnold Schwarzenegger 135
Sylvester Stallone 160

6. apr. 2009 12:56

#13 Hvor har du fundet de tal? Og hvad spredning er de taget med?

Stallone har altid været kvik. Og han er faktisk ret morsom når han interviewes.

http://www.navlefnuller.dk - nye filmanmeldelser, hver uge. Senest The Lovely Bones og en boganmeldelse af Den anden hånd.

6. apr. 2009 15:53

#14 er 15 ikke standard? 160 er dog rimelig godt gået...

6. apr. 2009 16:07

the Priest i Johnny Mnemonic Dolph Lundgren er wild cool

ps hvor Høj er IQ lesten?

6. apr. 2009 20:19

#13 Hvor har du fundet de tal? Og hvad spredning er de taget med?

Stallone har altid været kvik. Og han er faktisk ret morsom når han interviewes.tournesoller (#14)

Det er fra en par år gammel artikel i en avis jeg læste de tal.
Så jeg kan desværre ikke linke dig til det.

6. apr. 2009 22:43

Mig bekendt ligger den normale IQ på omkring de 100. Det er vist der den brede del af befolkningen ligger. Georg Walker Bush skulle vist have en på omkring de 90. Måske det forklarer et eller andet.

Det er Hollywood fra sin bedste og sin værste side: Velsmurt og klæbrig indsmurt.

6. apr. 2009 23:44

Hilton sku ha en på 120 Yikes!

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

7. apr. 2009 09:04

I bund og grund fortæller IQ'en jo ikke andet, end at de har en velfungerende logisk sans..

At den så er god at have i forbindelse med f.eks. alt der har med tal at gøre, er jo så fint nok..

Men IQ og intelligens er dælme langt fra det samme..

Sadly enough, there's not enough room for both your ego and my penis in here..

7. apr. 2009 13:11

I bund og grund fortæller IQ'en jo ikke andet, end at de har en velfungerende logisk sans..

At den så er god at have i forbindelse med f.eks. alt der har med tal at gøre, er jo så fint nok..

Men IQ og intelligens er dælme langt fra det samme..honodelloce (#20)

Enig.
Jeg giver generalt ikke meget for IQ test de er hovdesaglig baseret på matematisk relateret opgaver
.Hvilket vil sige folk der ikke er gode til matamatik er amøber?
den holder ikke!
man kan være intelligent på mange måder heldigvis :-)

7. apr. 2009 13:55

Hvilket vil sige folk der ikke er gode til matamatik er amøber?Silver666 (#21)

Ja

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666

7. apr. 2009 15:18

Jeg skal selvfølgelig lige huske at tilføje, at jeg har en målt IQ på 149 selv, så det er skam ikke fordi jeg har scoret lavt at jeg ikke vil kendes ved sammenligningen mellem IQ og intelligens ;)

Sadly enough, there's not enough room for both your ego and my penis in here..

7. apr. 2009 15:42

Jeg har en IP på 192

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

7. apr. 2009 15:43

Min pikkemand er længere end 40 cm, men det er jo ikke størrelsen det kommer an på.

Mein Führer! I can walk!

7. apr. 2009 18:57

Mig bekendt ligger den normale IQ på omkring de 100. Det er vist der den brede del af befolkningen ligger. Georg Walker Bush skulle vist have en på omkring de 90. Måske det forklarer et eller andet.rpk (#18)

Ja det ved jeg, men spredningen er da sat til 15 for en standard IQ-test?

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger

Denne side supporterer ikke længere IE 6.

Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.
Internet Explorer 6.x er en uddateret browser, fuld af sikkerhedshuller, der ikke overholder webstandarder, som er nødvendig for at se denne side.
Du kan finde en ny browser på nedenstående links:

Hvis det ikke er muligt for dig at downloade og bruge en af ovenstående browsere kan du stadig benytte Filmz, blot med begrænset funktionalitet.

Venlig hilsen
Filmz

Luk