Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 1197

Bedste vampyr-tv-serie?

• Jeg er træt af det vampyrpjat på tv
    33%
  • True Blood
    21%
  • Buffy - Vampyrernes skræk
    20%
  • Angel
    10%
  • Blade: The Series
    5%
  • The Vampire Diaries
    5%
  • Hellsing
    4%
  • Blood+
    1%
  • Blood Ties
    1%

"Star Trek"-interview-featurette (Filmz Exclusive)

Læs mere...

5. maj 2009 11:21

bn

Et virkelig godt interview. Professionelt arbejde! Man sidder tilbage og tænker: Hold da op, filmz er ved at blive "store"!

"Jeg giftede mig med din mor fordi jeg ville have børn. Forestil dig min skuffelse da du dukkede op." (Groucho Marx)

5. maj 2009 11:27

Nå, min Firefox crasher, når jeg clicker på play (>).. Så må jeg vente til jeg kommer hjem fra arbejde.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

5. maj 2009 11:38

wow speakeren har en nasal stemme, der grænser til det irriterende !

5. maj 2009 11:55

Rigtig fedt interview, med den fedeste slutning:D

Rigtig professionelt lavet.

5. maj 2009 12:02

Arg skandale jeg kan ikke se interviewet lige nu, på grund af den her forbistrede møg computer. I HaTE YoOOOOoooooUUUuuUUuuU!!!!

5. maj 2009 12:04

Fedt lavet, godt gået ... gør det igen :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

5. maj 2009 12:48

Fint interview, men hvad er det Abrams skal til at sige da der fades ud???

http://www.navlefnuller.dk - med Top 10 over årtiets bedste film, og en anmeldelse af Shutter Island.

5. maj 2009 12:59

#7, han skal til at gå i gang med at fortælle om, hvordan han rappede på settet, før han igen lige standser op :-)

War. War never changes.

5. maj 2009 13:13

Nu fik jeg endelig set interviewet og det er virkelig fedt at se Filmz lave de her eksklusive indslag.

Det er nogle gode interviews Johan. :)

5. maj 2009 13:17

#3: Pænt sagt. Ikke enig.

Fede interview, fint sammendrag - godt gået at du leverer dit rap uden slinger i valsen. Var du slet ikke nervøs?

Hvor meget er der blevet klippet ud af interviewene?

5. maj 2009 13:25

Morsomt og meget professionelt på alle kanter!

5. maj 2009 13:25

#9 & #11, mange tak! :-)

#10, tak - også for forsvaret mod nasal-anklagen, that hurt! :-) Men jo, er altid nervøs inden jeg laver et interview, men så snart jeg sætter mig ned og møder person, plejer nervøsiteten heldigvis at fordufte. Havde også mulighed for lige at fyre den af overfor hans personlige assistent uden for lokalet først - dejligt med en lille generalprøve :-) Jeg vil skyde på, at 75 % af hvert interview er med. Det bedste er med :-)

War. War never changes.

5. maj 2009 13:30

At få lov til sådan en opgave er enhver Trekkies drøm - er slet ikke misundelig, men den der Rap til sidst er for cool, men også, at du fik lov til at fyrre den af ;)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

5. maj 2009 13:37

#13, hehe, hvis jeg faktisk havde fortalt PR-folkene, at jeg ville fyre en rap af, havde de måske standset mig først ;-)

War. War never changes.

5. maj 2009 13:42

super fint og professionelt interview, rigtig godt arbejde :) Mere af det tak :)

5. maj 2009 13:47

#12: Ja, det er jo kun sundt at være nervøs, men det er godt, at det forsvinder, når du går i gang med interviewet. Nu har du selvfølgelig også en hel del erfaring efterhånden. :)

Det var en god idé med generalprøven. Du har sgu nosser. ;)

Interviewet med Zoe Saldana var især underholdende. Hun er sgu godt nok livlig. :)

5. maj 2009 13:58

Flot interview!
...og tænk sig, at få lov til at interviewe alle de Star Trek-berømtheder. WoW!

5. maj 2009 14:06

Ja, det var virkelig godt interview The Insider ... ;o)

Og jeg sagde, virkelig et godt interview. Jeg slap sku' for at klemme
en "Avatar"-bemærkning ind Highland Park ... :D

"AVATAR" A James Cameron Film In Theaters Now ("Avatar"-inflations indlæg kommer snart)

5. maj 2009 14:33

Den skal ses... på blu ray, fordi det er for flovt at gå ind og se en Star Trek film :)

5. maj 2009 14:47

He he friskt interview, Johan :) Rart med en interviewer som ved noget og samtidigt også har humor, så det hele ikke går hen og bliver stift og tørt ;)

Mein Führer! I can walk!

5. maj 2009 14:51

War. War never changes.

5. maj 2009 14:51

#18: Haha, ja den klarede Saldana for dig. :D

For min skyld må du komme med al den "insider"-viden om "Avatar", du har lyst til. Det pirrer kun forventningens glæde, og jeg er ikke tvivl om, at der er noget stort i vente... også hvad "Battle Angel" angår. :)

5. maj 2009 14:56

Avatar tog 1,5 år at filme, er det ikke lige så lang tid som alle LOTR filmene?

5. maj 2009 14:58

#23: Aner det ikke men det føltes næsten som halvandet år at se dem. ;)

5. maj 2009 15:05

#25: Hehe... tak, det manglede lige. ;)

5. maj 2009 15:22

Rockin interviews Johan. Det var sgu fedt at se det hele :)

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

5. maj 2009 15:39

Danke mr. Kim!

War. War never changes.

5. maj 2009 16:17

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

5. maj 2009 16:50

Helt sikkert et flot stykke arbejde! Godt interview og fantastisk slutning ;)

5. maj 2009 16:56

Haha, fantastisk afslutning, mr. Insider og glimrende interview.

Jeg må hellere få bevæget røven i biffen og få set den.

http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

5. maj 2009 17:05

Jeg har først lige fået set det nu, men hold da op - har samme følelse som bn (#1); Filmz er virkelig ved at mægne sig med giganterne :)

Sikke et suverænt interview - skide professionelt og then again ikke alt for professionelt; i ved, sådan tørt, jakkesætsjournalistisk.
Og virkelig modigt at rappe til JJ. Abrams - jeg havde skidt i bukserne før jeg blot skulle tale med ham :)!

Suverænt, The Insider - bliver helt stolt af at være bruger her på Filmz :)

The stars will wheel forth from their daytime hiding places; and one of those lights, slightly brighter than the rest, will be my wingtip passing...

5. maj 2009 17:10

Tak alle fire! :-)

War. War never changes.

5. maj 2009 17:41

Ja rigtig fint interview, super godt arbejde :)

selfimprovement is masturbation

5. maj 2009 17:46

Super interview, og fedt at Filmz laver disse indslag.

Og som de andre også har sagt, så er du en god interviewer Johan.

Tidligere kendt som heTTeh

5. maj 2009 17:54

Fedt interview!

For Narnia!

5. maj 2009 18:03

Jeg må hoppe med på de brun-næsede filmzeres vogn. Utroligt at en Chelsea-fan kan lave så gode interviews :) Keep up the good work!

Efterhånden glæder jeg mig også rigtig meget til denne nye Star Trek film, som jeg håber kan få ordentlig gang i hele Star Trek universet igen.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

5. maj 2009 19:43

Ja , haha ... Det var dejligt at blive aflastet ;o)
Men det er nok bedst at jeg venter med et ordentlig indlæg,
til der kommer en "Avatar" nyhed. Måske bliver det meget stort ???

Men nu får vi at se. ;o)

Det var halvandet år siden, Zoe Saldana var til optagelse til "Avatar".
De filmet cirka en måned i Los Angeles. Og endnu en måned i New Zealand.
Men selve filmen "Avatar". Har været på tegnebrættet i mere end 10 år.
På grund af dens specielle effekter, kostede mere end 400 millioner dollars.
Så kommer den først nu ... :D

Men jeg glæder da mig til at se "Star Trek" i Imperial meget snart ... :o)

"AVATAR" A James Cameron Film In Theaters Now ("Avatar"-inflations indlæg kommer snart)

5. maj 2009 19:54

Chris Pine om 25 år.

Thumbs up Insider! Gode interviews! :)

Jeg håber, at JJ Abrams får ret i, at han har lært noget af begåede fejltagelser i hans første film.

Channel 4 Dispatches: From ignorance to islam!

5. maj 2009 20:00

jeg håber på et underholdene kommentar spor, men jeg frygter lidt det ik bliver samme kemi, nu når han ikke har Tom Cruise med...

Ja eller hvem siger han skal ha været med, han kan vel stadigvæk sidde og kommenter efter og ha set filmen.

Tom Cruise "Oh wow, just wow, man I love this set, this is just you know... look at it I mean wow JJ, wow"

JJ "oh this shot is really great, I just love the lightning and I...

Tom Cruise Interrupting "totally agree this is just I mean come on, how can you not love this, this is so great..."

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

5. maj 2009 20:08

#41: Det kan være, at Abrams går Østkyst Hustlers i bedene og laver kommentarsporet som en lang rap.

5. maj 2009 20:10

#41 Hvis det var dette klip de var vilde med, så forstår jeg til gengæld godt opstemtheden :)

5. maj 2009 20:32

Jeg ved godt du aldrig vil gøre det sikkert, men du sku altså næsten høre kommentar sporet, har aldrig hørt noget ligene før 8-)

Men jeg godt klar over du heller vil ha et Marathon med National treasure 1 og 2, Mummy 3, og askepop.

5. maj 2009 20:39

#44 Hvis du støder på det på Youtube, så må du godt sige til :) Det lyder høreværdigt :)

Men jeg godt klar over du heller vil ha et Marathon med National treasure 1 og 2, Mummy 3, og askepop.

At vælte sig i lort, som et svin i mudder, gør jo, at man så meget desto mere, kan sætte pris på de gode syn :) Med det in mente, ser jeg frem til årets møgsyn :)

5. maj 2009 21:47

#44 Har du hørt kommentarsporet med McG til "Charlie's Angels II"? Han er selvfed og en idiot at høre på deri; alt og alle er smukke og lækre, undtagen en statist som han lige sviner til fordi han synes manden er grim og irriterende at se på. Alle dem der hader filmen får også en sviner med på vejen af ham :D

Mein Führer! I can walk!

5. maj 2009 21:54

Absolut et godt interview.
Dem må der gerne komme flere af og eventuelt også nogle flere raps, så der med tiden kan udkomme et helt album. :-D

You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

5. maj 2009 22:37

#46 Hehe nej, kan ikke sige jeg har, ejer ikke engang nogen af charlies angels filmene.

Men det lyder da som noget jeg måske sku tjekke ud, elsker de her lidt mere anderledes kommentar spor.

Finding Nemo er stadigvæk farvoritten.

6. maj 2009 12:24

#24 http://www.youtube.com/watch?v=1yqVD0swvWUfilmzkim (#38)

Haha, ja hvor svært kan det være? ;)

#39: Hun medvirker "kun" i kraft af "motion capture"-teknikken, ikke sandt?

6. maj 2009 16:17

Så fik jeg endelig set interviewet, med meget besvær dog - det hakkede lidt for meget! But still, superfedt interview! Godt klaret Mr. Insider, glæder mig til at at høre din næste rap - måske den bliver fremført for McG?:)

"I'm for Genaro's, but then, what do I know? I'm a bear. I suck the heads off of fish."

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger får du ad- gang til en lang række af sidens features, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et password, dit navn og din e-mail adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger

Denne side supporterer ikke længere IE 6.

Vi vil gerne benytte denne lejlighed til at anbefale dig at opgradere din browser.
Internet Explorer 6.x er en uddateret browser, fuld af sikkerhedshuller, der ikke overholder webstandarder, som er nødvendig for at se denne side.
Du kan finde en ny browser på nedenstående links:

Hvis det ikke er muligt for dig at downloade og bruge en af ovenstående browsere kan du stadig benytte Filmz, blot med begrænset funktionalitet.

Venlig hilsen
Filmz

Luk