Gravatar

#1 filmz-kaotmus 18 år siden

Jeg synes filmene efterhånden fylder lige lovlig meget i stuen, så jeg er på udkig efter nogle mapper, man kan have skiverne OG covers i (altså kun papiret, ikke plastic æsken).

Jeg har cd-mapper til mine cdere (som dem her shop.djz.dk/index. php?cPath=58_77), men dvd covers er jo noget større. Er der nogen, der har set mapper, hvor dvd covers kan være i?

(og ja, jeg ved godt at det for nogle vil være helligbrøde, men det er det altså ikke for mig)
Gravatar

#2 kill the bills 18 år siden

Du er ude på farlig grund nu.
Gravatar

#3 PredatorX 18 år siden

#1

Med mine 1040 DVDer kan jeg godt følge dig! De fylder af helvedes til. Overvejede også en mappe til dem, men kun i et split sekund:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 filmz-WSTE_M 18 år siden

Tja, jeg er sku også ved at løbe tør for plads.
Så jeg er begyndt at smide de film som ifølge mig ikke er helt så gode (eller udgivelserne stinker) ind i mapper.
cover'ne, ligger jeg ind i en skuffe og, så en dag efter jeg er flyttet kan de pakkes ud igen.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#5 filmz-kaotmus 18 år siden

Jeg har fundet den her: http://www.disc4less.com/0000skd96bk.html som ser ret ok ud, men jeg kan ikke finde et site, der sender den til europa...
Gravatar

#6 filmz-Slowazz 18 år siden

Nu kender jeg desværre ikke selv til problemet med at have for mange dvd'ere, men jeg arbejder på det :)
Men syntes lige du skulle overveje hvor nemt det ville være for evt tyve at stjæle hele din samling, hvis du har dem i en mappe.
Slowazz by Name, Slowazz by Nature
Gravatar

#7 filmz-sparrowed 18 år siden

#6 lige så let at stjæle dem foruden..I know...jeg mangler kun 5dvd'er (kun 5) fra en aften hvor der blev holdt fest på en Mandag...shame on us....og 4 fremmede var inviteret, de 2 af dem stod i ledtog...så mappe eller ej..Men jo... hvis man har dem med sig og evt. andre situationer, kan man jo nemt se hvor hurtigt de kan forsvinde.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#8 filmz-Fjolle 18 år siden

#6 Det bliver også så meget nemmere at låse mappen inde... og så lade et par tomme covere stå til tyvene...
http://www.fjolle.net
Gravatar

#9 filmz-demihanhan 18 år siden

Hi my friend,do you want find some chance to earn dollars? I can tell you that I can help
you.I currently do the business of whloesale dvd9,and it is well-made ,the quality is perfect.But it not expensive,it is only $3 per disk.if you instrested about this please
contact me .My website is www.poweredvd9.com .Trust me ,trust your self ,you can win $$$.
thanks very much.
Gravatar

#10 Yoda 18 år siden

Hov du - ikke noget med reklame her på Filmz!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: