Gravatar

#1 Mark M 11 år siden

Jeg ser meget frem til denne udgivelse - som det var tilfældet med LADY OG VAGABONDEN boksen så kommer disse bluray film uden en DVD inkluderet - hvilket betyder at jeg kan anskaffe mig disse :D

http://www.gucca.dk/blu-ray-film/loevernes-konge-1...
Gravatar

#2 MMB 11 år siden

Har dog hørt rygter om norske censurmærker.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [1934373348] 11 år siden

Og det er godt fordi...?
Gravatar

#4 Mark M 11 år siden

Foeller (2) skrev:
Har dog hørt rygter om norske censurmærker.


Nonsens snak eller ? - vil du fortælle mig hvad det er du prøver at sige?



utyske (3) skrev:
Og det er godt fordi...?



forklar hvad det er du vil vide ;)
Gravatar

#5 MMB 11 år siden

Er du da ikke den famøse Mark Malmstrøm?

EDIT: Dumt spørgsmål. Selvfølgelig er du det!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1934373348] 11 år siden

#4 -

At du tilsyneladende kun vil anskaffe dem, fordi der ikke er dvd-kopier med også?
Gravatar

#7 Mark M 11 år siden

utyske (6) skrev:
#4 -

At du tilsyneladende kun vil anskaffe dem, fordi der ikke er dvd-kopier med også?



du er ikke helt tabt bag en vogn vel ;) - men er der egentlig noget galt i at jeg ikke gider købe en blu-ray med dvd ?



Foeller (5) skrev:
Er du da ikke den famøse Mark Malmstrøm?

EDIT: Dumt spørgsmål. Selvfølgelig er du det!



Selvfølgelig er jeg det ja, vil du snart fortælle hvor du vil hen med dit "norske cencurmærke" ;)
Gravatar

#8 MMB 11 år siden

Mark M (7) skrev:
Selvfølgelig er jeg det ja, vil du snart fortælle hvor du vil hen med dit "norske cencurmærke" ;)


Det er bare en dårlig joke, der kører på dine præferencer omkring køb af udgivelser. ;)
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1934373348] 11 år siden

#7 -

Jeg skulle bare være sikker på, at jeg havde forstået hvad præcis du mente.

Men så tilbage til det oprindelige spørgsmål: BD-udgivelse uden en ekstra dvd i pakken er godt fordi...?

Og så det næste spørgsmål: hvorfor er det så stor en ting, at du føler at det er nødvendigt at dele det med filmz? Du er jo tilsyneladende den eneste, der går op i den slags.
Gravatar

#10 Mark M 11 år siden

jeg kan godt lide at dele random stuff (that's they way I am - ikke alt skal være formeldt), og prøv at fortælle mig hvad jeg skulle med den ekstra dvd udover at spille fritzbee med den ?


Foeller (8) skrev:
Det er bare en dårlig joke, der kører på dine præferencer omkring køb af udgivelser. ;)


Ja joken er ret dårlig, den ville være meget bedre hvis du egentlig forstod hvorfor jeg søgte efter disse udgaver dengang - i det mindste har jeg dem allesammen nu, og jeg kan fortælle dig at i tilfælde med BLADE RUNNER så var det sådan set godt nok alligevel da den mistede sin disc 2 da kom i en nordisk udgave, det samme gjorde harry potter 6 også

Skriv ny kommentar: