Gravatar

#1 Michael Andersen 10 år siden

Så er der godt og vel en måned til vi tager af sted, og derfor er vi nået til den sidste tråd.

Jeg tør næsten ikke spørge, men har de 3 sjællændere fået købt flybilletter? :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 Ericmase 10 år siden

Nej, der er ikke sket en prik. Jeg har spurgt Johan (han har travlt) og Toke (han svarer ikke). Det er (måske) et kaos (kind of?)...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 The Insider 10 år siden

Jeg har forhåååååbentlig omsider pengene (OG tiden) til at bestille billetter om et par dage eller tre. Så kan du ikke sende mig en reminder i weekenden, Eric? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 Ericmase 10 år siden

The Insider (3) skrev:
Så kan du ikke sende mig en reminder i weekenden, Eric? :-)


Skal nok :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5 Ericmase 10 år siden

Selvom det ikke er weekend får du (altså Insider) alligevel reminderen: husk at bestille (hvis du da kan). :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 The Insider 10 år siden

Sweet Jesus! Så fik københavnerne dæleme bestilt flybilletter :-) Nærmere bestemt - det har jeg og Eric fået gjort, da det desværre ser ud til, at Toke måske bliver forhindret i at komme med :-/

PS. Kenneth, kan du ikke PM'e mig din bankinfo? Vil egentlig gerne overføre til logi, mens jeg alligevel poster penge i rejsen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Michael Andersen 10 år siden

The Insider (6) skrev:
da det desværre ser ud til, at Toke måske bliver forhindret i at komme med :-/


Øv, det håber jeg da ikke. Hvornår får vi en klaring?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 Michael Andersen 10 år siden

Det ser ud til at interessen er kommet bag på Elfman.

Da vores kommende koncert som bekendt blev udsolgt meget hurtigt, har Elfman udvidet hvad der så ud til at være en engangsforestilling til en turné.

Efter Royal Albert Hall skal han til Leeds, Glasgow og Birmingham. I Los Angeles er der en koncert, men den blev udsolgt på 12 minutter, så den er udvidet til 2. Nu er der også kommet datoer på en række andre amerikanske byer og flere er på vej.

Det har vi været med til at starte ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 The Insider 10 år siden

Nice! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 Michael Andersen 10 år siden

Hvordan ser det ud, PredatorX?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: