Gravatar

#1 Michael Andersen 10 år siden

Lad os få kigget lidt på noget hostel i London. Nogle der har erfaringer med det?

Har de 3 fra Sjælland fået købt flybilletter?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 PredatorX 10 år siden

Ikke endnu nej, Johan og jeg har haft mega travlt, men vi får styr på det snarest :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 Collateral 10 år siden

Har ingen erfaring med det, men fik anbefalet nogle sider af min kærestes veninde som har rejst til London nogen gange. http://www.hostelworld.com/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Collateral 10 år siden

Selvom der ikke er bestilt flybiletter fra sjællændernes side kan vi vel godt finde et sted at bo? Eller hvad? Xenias veninde fik det til at lyde som om at det er smart at være ude i god tid. Hun har noget erfaring med det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Michael Andersen 10 år siden

Jo lad os det. Hvad med The Walrus Hostel og et "10 bed mixed dorm" til 5204.15 (743.45 pr. mand/pige) i alt. Vi skal kun betale 10 % inden og betale resten når vi rejser hjem.

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/The-W...

Jeg har stået for fly- og koncert-billetter, så vi gerne have at en af jer andre står for at bestille hostel :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 Collateral 10 år siden

Er det ikke den 8. der er sidste dag ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 elwood 10 år siden

Jo Lørdag til Tirsdag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Collateral 10 år siden

Godt så. Blev bare lige forvirret over det der var tastet på hostelworld.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 elwood 10 år siden

Jeg kan sagtens sende penge en bestemt vej, jeg kan bare ikke lægge ud med 5204.15 for os alle samlet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Collateral 10 år siden

Du kan jo bare få pengene overført først så?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: