Gravatar

#1 elwood 14 år siden

Nu skal jeg til og rydde lidt op, og er ved og se på udvalget af musik, lige umiddelbart tror jeg der lægges ud med Michael Giancio's The Incredibles, til mit oprydning.

[url= blir jeg aldrig træt af den her[/url]

[url= 100 Mile Dash[/url] huhej hvor det går

[url= at forglemme The Glory Days[/url]

Men hvad er der af andre muligheder, til når man skal rydde op, ja eller andre ting, som og ligge tøj sammen, lave osv. et score der bare får en til og yde sit beste, f.eks. hvis jeg smed Klassisk musik på ville det gå langsomt for mig med oprydning 8-)

Kort forstil jer at ens daligdag var understøttet af et stort Symforni orkestrer.

Hvem ved måske man kan hente inspiration.

Selv om jeg gætter på Michael's dag ville stå meget i Jerry Goldsmith's tegn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 frankdrebin 14 år siden

Hvis mit liv havde et score, var det scoret til Predator der kørte i baggrunden konstant ;)

F.eks. er det den [url= der spiller når jeg har glemt at købe aftensmad, og opdager det for sent til at kunne nå at nå ned at handle!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 14 år siden

Det skal selvfølgelig være [url=
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Michael Andersen 14 år siden

He he, jeg har ikke noget bestemt musik som jeg lytter til, da jeg har ansat en fransk stuepige - synet er musik i sig selv 8-) Eneste undtagelse er Goldsmiths tema fra "The Edge", som helt overraskende slår over i jazz-mode:

[url= vaske-op-musik[/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

hver gang jeg cykler har jeg denne her inde i mit hoved
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hele min dagligdag lyder sådan her fra start til slut
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Benway 14 år siden

Hver morgen, når jeg står op, bliver der spillet [url= ]dette tema[/url] - eller det burde der i hvert fald blive. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 Highland Park 14 år siden

Sådan lyder det, når jeg har fået min aftenkaffe:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Michael Andersen 14 år siden

Jeg glemte lige en: sådan lyder det, når jeg dyrker lagengymnastik med stuepigen:
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Ericmase 14 år siden

Nå jeg skal til hardball får jeg altid den her i hovedet: (aner ikke hvorfor). :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: