Gravatar

#1 colocho 10 år siden

Fik lige denne fine besked, på min filmz-mail:

Kære ven,

Jeg skrev dig tidligere, men du svarede ikke på min mail. Ligesom jeg skrev dig tidligere, er jeg Attorney Matiko Timbo, en advokat af profession, der er baseret i Lomé - Togo. I mit første post jeg nævnte til dig om en sen klient af mine, der døde sammen med sin kone og eneste barn i en ulykke Den 21. april 2005 uden nogen oplyses slægtning. Jeg har brug for din akut hjælp hævder summen af ​​US $ 12,500,000.00 millioner tilhører min afdøde klient, der også er en indfødt af dit land, som det er deponeret i en bank Togo. Han var min klient og en vigtig leverandør entreprenør for store olieselskaber her i Togo.

På grund af ligheden mellem dit efternavn til min afdøde klient er, jeg ønsker at præsentere dig som pårørende til den konto, fordi min afdøde klient døde i en bilulykke med sin nærmeste familie uden at efterlade et testamente eller en person, der vil blive præsenteret for bank som nærmeste pårørende. Derfor er jeg kalde din opmærksomhed, fordi at banken bad mig at bringe hans nærmeste pårørende. Angiv
din interesse ved at skrive direkte tilbage til min e-mail: (matiko.timbo @ rocketmail.com) for flere detaljer. Hvis det er nemmere for dig at møde mig på Skype, fortæl mig.

Hilsen.

Barrister Matiko Timbo (Esq.)
matiko.timbo @ rocketmail.com
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2 The Insider 10 år siden

Øh... Det er ganske almindelig spam :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 colocho 10 år siden

Dammit! Håbede lige at jeg havde scoret kassen ;)

US $ 12,500,000.00 er da alligevel en slat..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4 zombieman 10 år siden

Spam? Nej det tror jeg ikke det ser altsammen meget reelt ud
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5 The Insider 10 år siden

#3, du kan tilbyde afsenderen nogle danske grammatikkurser. Måske du kan tjene et par kroner på det i stedet?
War. War never changes.
Gravatar

#6 Highland Park 10 år siden

Besynderligt at bankansatte i Togo bruger RocketMail samt finder frem til rette millionarvtagere ved en søgning på ligheder med den afdødes fædreland og efternavn.

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/navne/HvorMange.aspx skrev:
Mænd og kvinder med efternavnet 'Madsen' [2012] 65.686 [2013] 65.222 [Ændring] -464


Prøv at spørge ham, hvad banken hedder, og hvad henholdsvis dit og den afdøde klients efternavn er.

colocho (3) skrev:
US $ 12,500,000.00 er da alligevel en slat..

Arh det er jo kun 72,675 millioner kr.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 DarkLight 10 år siden

Æv. Nu troede jeg lige det var Davenport med "The Next Big Thing". Jeg kneb næsten en tåre. Oh, those were the days... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Highland Park 10 år siden

DarkLight (7) skrev:
Oh, those were the days... :)
♫ Minderne har vi da lov at ha' ♫:
"OT: Køb af pølsevogn"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 DarkLight 10 år siden

Og den uforglemmelige Davenport Vs. Skaterpark
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 Highland Park 10 år siden

Det er vel blot et spørgsmål om tid, før han opretter en tråd om etableringen af arbejdslejre for skraldemænd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: