Gravatar

#1 kblood 7 år siden

Hvis i ikke vil have man bruger adblocker, så lad dog være med at få jeres reklamer til at fylde over 50% af siden, blinke konstant, være animeret og alt sådan noget pis.

Det er da simpelt hen ikke et brugbart site med alle de reklamer. mens jeg skrev dette har over 50% af siden skiftet mellem forskellige reklamer 5-6 gange.

Kan i seriøst ikke selv se det er utroligt belastende? Men siden man så nu skal vælge imellem en side der brokker sig over adblockere eller de her reklamer så er eneste valg da vidst at jeg bare finder et andet site til denne slags nyheder.
Gravatar

#2 Mejse 7 år siden

jeg har ikke et problem med reklamerne men blev noget overrasket da jeg gik ind på siden og blev mødt af en hel side om adblock når jeg hverken nu eller nogensinde har brugt det
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#1 Vores udgangspunkt er at holde Filmz gratis for læserne - det sker med hjælp fra vores annoncører.

Når det så er sagt, så må annoncerne aldrig ødelægge Filmz-oplevelsen - derfor kan man også altid skrive direkte til mig, hvis der er specifikke annoncer, som decideret er generende.

#2 Der har været et par bugs - de skulle gerne blive fikset hurtigst muligt, så du ikke bliver blokeret. Sig til straks, hvis det fortsætter for dig.
Gravatar

#4 Mejse 7 år siden

#3 mange tak :)
Gravatar

#5 kblood 7 år siden

Det er nu egentlig mest at hele baggrunden altid er en kæmpe reklame og så opdatere den 3 eller flere gange i minuttet virker det til. Nogen gange til samme reklame og ofte til andre reklamer.

De fleste reklamer er også animerede. Så ja, det er da ikke helt så slemt som da Newz begyndte at have reklamer med lyd som gik inder over resten af siden imens reklamen blev vidst, men stadig så meget at det vil kunne give folk epileptiske anfald.

Er der måske en mulighed for at betale sig fra at slippe for de reklamer? Sådan noget med 7 kr. i måneden eller sådan noget? Men ja, jeg bliver nok bare nød til at finde et andet site.
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

Det med muligheden for at betale sig fri for reklamer virker hvis godt på det andet site.
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#5 #6 Det er en løsning, vi er ved at udvikle på. Det kommer.
Gravatar

#8 kblood 7 år siden

Det lyder godt. Jeg vil komme tilbage og se efter det engang imellem.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [789183271] 7 år siden

Jeg logger ikke så tit på, men besøger flere gange dagligt sitet. Det er så slut nu, kan jeg godt se.
Øv!
Er af samme holdning så kblood. Reklamer er helt ok, men de animerede, skiftende og gigantiske reklamer bevirker, at man hellere vil være helt fri. Udbyttet fra sitet opvejer ganske enkelt (slet) ikke irritationen ved de reklamer.

Jeg vil som kblood tjekke ind i mellem for at se om der er fundet en brugbar løsning.
Gravatar

#10 Flemming Larsen 7 år siden


Jeg plejer, at kigge forbi 6-10 gange per dag, men dette her gider jeg sgu ikke. Jeg gider ikke, at der skal bestemmes over mig. Så må jeg finde noget andet.

Skriv ny kommentar: