Gravatar

#1 loki 10 år siden

Er der nogen planer om at redesigne filmz.dk? For det er da efterhånden kraftigt tiltrængt :o)

Forslag:

- Bedre integrationen mellem forum, nyheder, trailers m.m.

- Større bredde på siden generelt. (Langt de fleste anvender skærme som sagtens kan udnytte et bredere format.)

- Kraftig opdatering af forum (Danmarks førende filmside uden mulighed for at integrere billeder og film i forum posts? Tsk tsk ;).

- Mulighed for betaling (Jeg hader reklamer, og har alle dage kørt med adwords. Giv mig hellere muligheden for et årligt abonnement, som så fjerner alle reklamer a la reddit).

- Fleksible sidemoduler. Mit venstre panel på den nuværende side består kun af den aktuelle poll. Alt andet finder jeg uinteressant og er fjernet via adwords. Igen en mulighed for betalende brugere.

Det var lige hvad jeg umiddelbart kunne komme i tanke om, men der er sikkert flere områder der tænger til en opdatering.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Slettet Bruger [4269970602] 10 år siden

Jeg vil indskyde, at jeg har det helt fint med bredden på siden. Der er ofte en tendens, primært blandt Windows-brugere, at man skal maximere alle programmer og det er jo slet ikke nødvendigt. :)

Jeg har en 27" skærm, der kører 1920x1080 og jeg har bare min browser sat til den hjemmeside, der fylder mest i bredden, af dem jeg altid har åbne. Så er der næsten halvdelen af skærmpladsen til rådighed ved siden af browseren, som jeg så udnytter til noget andet.

Jeg er dog helt enige mht. reklamer. Jeg er ked af at ikke at smide penge retning af filmz, fordi jeg kører med Adblock, men reklamerne er altså så forstyrrende for siden, at jeg føler, at jeg ikke har noget andet valg.
Gravatar

#3 MMB 10 år siden

Utyske nailer endnu engang et it-relateret emne. :)
Derudover vil jeg gerne tilføje bedre kompatibilitet med iOS og Android til listen over forbedringer.
Gravatar

#4 loki 10 år siden

Jeg siger skam ikke at man nødvendigvis skal maksimere siden til fuld skærmbredde, men på nuværende tidspunkt er den fikseret på 930px, og det kunne man sagtens forøge til omkring de 1200px uden at det ville genere nogen.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5 Slettet Bruger [4269970602] 10 år siden

1200px ville genere mig. ;) Så er filmz. nemlig ca. 100px bredere end den bredeste side, jeg altid har åbent i min browser, men vi er enige om, at man måske godt kunne fylde lidt i siderne, hvis det ikke bare skal bruges som fyld til de massive baggrundsreklamer.

Som Foeller skriver, ville det faktisk også være helt ok med et mobil site, eller bare mere mobilvenligt. Jeg kan godt navigere filmz på min tablet, men det med at logge ind, kan give lidt problemer på mindre skærme. Jeg er reelt ligeglad med om trailerne kan komme til at fungere, hvilket sikkert først sker, når diverse videosider laver deres format om og indtil da, må man jo bare leve med at se trailere på ens PC.
Gravatar

#6 DarkLight 10 år siden

Er den ikke lige blevet redesignet? Og sådan som nogle folk opfører sig herinde så vil mulighed for at embedded billeder og video smadre forummet totalt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 davenport 10 år siden

Det kan jeg kun være enig i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 MMB 10 år siden

Det er sådan set lidt ærgerligt, at man ikke har muligheden for billeder på et filmforum, men jeg må nok også erkende, at det er det bedste.
Gravatar

#9 Snaden 10 år siden

Hvad med noget musik og animerede flag, stjerner og missekatte?
Gravatar

#10 HelmerJ 10 år siden

Jeg er egentligt glad for der ikke er billeder og video, hader forums hvor folk bruger billeder og lignende i deres signatur, det giver så forbandet meget ligegyldigt at scrolle hen over.

Hold venligst animerede smilies til facebook!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: