Gravatar

#1 iLemon 9 år siden

Hej allesammen, jeg leder efter en film jeg har set en gang, jeg håber i kan hjælpe mig med at finde den!

dette her er hvad jeg kan huske:

Hele filmen omfatter om en kæmpeø, hvor de bedste "Figthere" i verden mødes, for at vinde den ultimative pris på (tror det er 10.000.000) - De bliver inviteret ved en kastestjenerne som bliver "kastet efter dem" i introen. Der er nogle japanere med, en kvindelig japaner, hvis bror "blev slået ihjel" nogle år tilbage på netop den ø. Så Jeg husker at der er en kvinde med, som også har sin far med, og de skal slåsse mod hinanden.

Kan i hjælpe mig?! smiley
Gravatar

#2 Tenebrae 9 år siden

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#3 iLemon 9 år siden

Tenebrae (2) skrev:
http://www.imdb.com/title/tt0398913/reference


PERFEKT! TAK!!!!!!!!!!!
Gravatar

#4 the_paki_don 9 år siden

Det lyder ellers ikke som noget, man kan takke for... :D
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3276223535] 9 år siden

Bonusinfo: filmen er baseret på en spilserie, Dead or Alive. Køber man den seneste udgave af spillet til PS3, får man avanceret boob physics, så efter hver kamp, kan man rotere kameraet omkring de kvindelige spillere, bevæge sin controller og så hopper kvindernes bryster.

Best. Game. Ever!

Filmen er i øvrigt totalt åndsvag, men det er en af mine guilty pleasures. :D
Gravatar

#6 T. Nielsen 9 år siden

Hehe, cgi damer med hoppende bryster. Det var ikke den slags vi kiggede på da farfar var ung:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3276223535] 9 år siden

Nej, heldigvis er spillene pænere at se på siden Samantha Fox Strip Poker, som jeg spillede, da jeg var blot en ung dreng.
Gravatar

#8 T. Nielsen 9 år siden

Ha ha Fox Strip Poker:-D
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: