Søg på Filmz
Avanceret søgningUdvalgte videoer
Filmz-afstemning
Stemmer i alt: 1749"The Avengers" har nu omsat for 1 mia. dollars. Har du set filmen?
- Ja, den var rigtig fed!48%
- Nej, men jeg vil gerne29%
- Ja, den var ganske underholdende16%
- Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke6%
- Ja, men den var ikke særlig god2%
Filmz i fokus
- Expendables 2, The
- Prometheus
- Man of Steel
- Star Trek 2
- Django Unchained
- Bourne Legacy, The
- Dark Knight Rises, The
- Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 2, The
- Hobbitten: En uventet rejse
- Sin City: A Dame to Kill For
- Amazing Spider-Man, The
- Good Day to Die Hard, A
- Skyfall
- Hangover 3, The

Det bliver en af de største Marvelfilm til dato!
Please udkom med nogle flere plakater, vi ved allerede hvilke helte der er med.. Ved at udgive 4 giver os blot en dårlig smag i munden ved tanken om at de måske mindsker superhelte listen :P
Det er godt nok overlegent håndværk det her. Puha, de er flotte.
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
#3 Ja det er meget flotte plakater.
#1 HØRT, og SKÅL *hik* *BØØØØVS* ;)
#2 Forstår hvad du mener. Jeg håber virkelig på at både The Wasp og Ant-Man også er med.
De to er også to mega fede superhelte, i sår The Wasp, synes hun er en mega sej karakter.
Men ifølge IMDB så er de ikke med. Dog står Amanda Righetti på listen, men der står ikke hvad for en rolle hun har. Så man kan da håbe på at det er rollen som The Wasp hun spiller.
Men har min tvivl til at de er med. Det kunne sagtens ligne Marvel ikke at tage dem med, netop for at kunne introducerer to nye helte i en mulig forsættelse. På den måde har de også noget nyt at komme med.
#3 & #4 Hvad taler i om, i er da fuldkommen forkert på den. De er sgu da ikke flotte, de er da FUCKING AWESOME ;) hehe
Hvorfor leger Hulk en T-rex? :P
Synes faktisk det mod forventning ser ret fedt ud :D
thecleansing.net : you call we kill
Hvis man læser diverse anmelder sider har Marvel gjort det godt med Captain Amerika.
Nu må vi så bare håbe på at de ikke Fucker Avengers up.
Hvis de ikke gør det tror jeg det bliver allertiders film.
Fuck hvor er det fedt at se de forskellige helte samlet på billederne
The answer to the ultimate question of life, the universe and everything is... 42
Looking freakin' awsjam! Fik helt kriller i mavsen da jeg så den første trailer efter rulleteksterne til Captain America filmen. Synes virkelig at de har skudt pappegøjen med Ironman, Thor og Captain America filmene, virkelig klasse overførsel fra blad til skærm.
Den her film må fucking ikke gå galt! Or Im gonna table-flip the entire big screen! Huuuaaaarrrrgghh!!!
Enough with the super heroes already...nitinkadk (#14)
Du lader jo bare være med at se filmene, så er problemet ikke større. :)
Enough with the super heroes already...nitinkadk (#14)
Det er jo marvel... ofte uinteressant og kedeligt samlebånd.
De har evnerne til at lave det, bare ikke til at fange historierne fra tegneserierne. Spider-Man 2 har ramt tonen bedst for nu.
Urelateret må Watchmen og 300 være dem der kommer tættest på at ramme tonen fra ophavet bedst.
Urelateret må Watchmen og 300 være dem der kommer tættest på at ramme tonen fra ophavet bedst.drkable (#17)
Det er jo heller ikke helt samme situation. Præcis de to, er jo relativt korte historier, hvor man ikke skal tage hensyn til små 50 års historier, som det er tilfældet med Spider-Man eller eksempelvis 70+ års historier, som det er tilfældet med Batman og Superman.
Hvilke historier skal man fokusere på? Fordi der er jo en verden til forskel mellem historierne i 60'erne og nu, i Marvels tilfælde, er der stor forskel på det "normale" universe og Ultimate-universet og selv i det "normale" univers, er heltene jo fortolket et utal af gange.
Dertil kommer, at man skal have det til at fungere på film og ser man på heltegrupper som X-Men, bliver man også nødt til at tage hensyn til præcis hvilke figurer man tager med og der er nok ikke mange, der har lyst til at se en præcis filmatisering af historierne fra de første par års X-Men.
Jeg har læst tegneserier det meste af mit liv og selvfølgelig har der været film, der slet ikke rammer rigtigt, men kigger man på perioden i film, hvor man begyndte at tage superheltene virkelig seriøst, altså ca. fra 89, hvor Burtons Batman kom ud, synes jeg bestemt der er kommet flere gode filmatiseringer af Marvel-helte, end der er kommet dårlige og jeg synes bestemt at de gode filmatiseringer rammer tonen så godt som det nu er muligt, når der er tale om to forskellige medier.
DC er ikke kommet med ligeså mange filmatiseringer i samme periode, dog har de været ret gode med Batman, hvis man ser bort fra Batman Forever og Batman & Robin, men kronjuvelen, der jo er Superman, har de haft noget svært ved at gøre noget rigtigt godt ved og det lader til, at det ikke ændrer sig med den nye film. Kigger man på deres liste over film, er det under halvdelen, jeg finder gode.
Her taler jeg naturligvis kun live-action og specifikt superhelte, da der jo er andre tegneseriefilmatiseringer og ikke mindst animerede film, hvor DC i dén grad har sparket røv siden Batman: TAS.
Hvem er ham på det seneste billede (banner billede #2) imellem CapAm og Iron Man?
Hvem er ham på det seneste billede (banner billede #2) imellem CapAm og Iron Man?Xazire (#19)
Jep, det er meget svært at se hvem pokker det skal ligne, for casting af Bruce er MEGET dårlig..
Forstår hvorfor Edward ikke vender tilbage, men så kunne de virkelig godt have brugt bare lidt længere tid på at finde en bedre lignende Banner :P
Forstår dog ikke hvorfor Loki, som er bad guy, er bag et Avengers logo.. :P Stick to the heroes
Jep, det er meget svært at se hvem pokker det skal ligne, for casting af Bruce er MEGET dårlig..
Forstår hvorfor Edward ikke vender tilbage, men så kunne de virkelig godt have brugt bare lidt længere tid på at finde en bedre lignende Banner :PForstår dog ikke hvorfor Loki, som er bad guy, er bag et Avengers logo.. :P Stick to the heroesHighFlyer15 (#21)
Mark Ruffalo er den nye hulk, genial skuespiller.
Dont you dare say anything bad about batman, or you will be overruled with a spoon, and some batrangs!
Der er ingenting galt med Ruffalo. Han er en super aktør.stjerne (#23)
+1. Han minder meget mere om den rigtige Hulk, fremfor Edward Norton, som jeg personligt vil mene var en katastrofe. Eric Bana var også god, men den film holdt ikke helt. Håber Mark Ruffalo formår at hive Hulk op på niveau med de andre igen.
Billedet af Scarlett Johansson som Black Widow med eksplosionen i baggrunden er mit wallpaper :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.
For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.
Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få dagens nyheder alle hverdage. Indtast din mailadresse i boksen og klik "Tilmeld".