Gravatar

#1 StarWarsFan11384EB 12 år siden

Det bliver en af de største Marvelfilm til dato!
Gravatar

#2 HighFlyer15 12 år siden

Please udkom med nogle flere plakater, vi ved allerede hvilke helte der er med.. Ved at udgive 4 giver os blot en dårlig smag i munden ved tanken om at de måske mindsker superhelte listen :P
Gravatar

#3 Chrisenry 12 år siden

Det er godt nok overlegent håndværk det her. Puha, de er flotte.
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#4 StarWarsFan11384EB 12 år siden

#3 Ja det er meget flotte plakater.
Gravatar

#5 De4_Kia 12 år siden

#1 HØRT, og SKÅL *hik* *BØØØØVS* ;)

#2 Forstår hvad du mener. Jeg håber virkelig på at både The Wasp og Ant-Man også er med.
De to er også to mega fede superhelte, i sår The Wasp, synes hun er en mega sej karakter.
Men ifølge IMDB så er de ikke med. Dog står Amanda Righetti på listen, men der står ikke hvad for en rolle hun har. Så man kan da håbe på at det er rollen som The Wasp hun spiller.
Men har min tvivl til at de er med. Det kunne sagtens ligne Marvel ikke at tage dem med, netop for at kunne introducerer to nye helte i en mulig forsættelse. På den måde har de også noget nyt at komme med.

#3 & #4 Hvad taler i om, i er da fuldkommen forkert på den. De er sgu da ikke flotte, de er da FUCKING AWESOME ;) hehe
Gravatar

#6 HighFlyer15 12 år siden

Hvorfor leger Hulk en T-rex? :P
Gravatar

#7 PredatorX 12 år siden

Synes faktisk det mod forventning ser ret fedt ud :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Gridlock 12 år siden

Hvis man læser diverse anmelder sider har Marvel gjort det godt med Captain Amerika.
Nu må vi så bare håbe på at de ikke Fucker Avengers up.

Hvis de ikke gør det tror jeg det bliver allertiders film.
Gravatar

#9 JTToft 12 år siden

Awesome.
Gravatar

#10 XPentil 12 år siden

Fuck hvor er det fedt at se de forskellige helte samlet på billederne
The answer to the ultimate question of life, the universe and everything is... 42

Skriv ny kommentar: