Gravatar

#1 the_paki_don 14 år siden

Sam Worthington er bare en MAND! A Guy's Guy! Se det stålblik! Han er sej.

Ja, der står ikke noget om at kommentarerne skal være nyttige eller noget...
Gravatar

#2 migmig 14 år siden

Who cares om kommentaren er nyttig, det er jo sandt! :D Jeg har lige været inde og sætte den som must see i MyMovies på imdb; det kunne jo være den levede op til den gamle. Eller i det mindste gav en passende actionholdig spin på en suveræn klassiker ^^
Gravatar

#3 misuma 14 år siden

Charmen ved den oprindelige er for mig stop-motion figurene. I dag kan jeg nemt få en overdosis af CGI, bvadr...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 migmig 14 år siden

#3 jeg så den som barn, der var stop-motion sgu CGI :D Og jeg var helt vild med den, især Medusa var catans skræmmende. Jeg rendte rundt med et spejl flere uger efter bare for at tjekke om hjørnet om natten når jeg skulle på toilet (ja jeg var paranoid allerede dengang :))

Men jeg kan ikke rigtig se den igen uden at oplevelsen bliver lidt ødelagt af selvsamme stop-motion, så jeg håber på den nye måske kan give mig lidt det samme kick (selvom Liam Neeson, som jeg ellers synes er fantastisk, ikke når Laurence Olivier til sokkeholderne)
Gravatar

#5 Christian Voldborg 14 år siden

Jeg glæder mig også.
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#6 filmz-Bruce 14 år siden

På sidste billede er de netop kommet til Caerbannog, som er indgangen der beskyttes af en berømt hvid kanin. Det er sekvensen før Sam Worthington skider i sin rustning af skræk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 Buzz 14 år siden

ha han lave ud spegepølse ud af rustning

Skriv ny kommentar: