Gravatar

#1 filmz-MikL 13 år siden

Nice
Gravatar

#2 LukeStarkiller 13 år siden

Fed Plakat
Gravatar

#3 jesper p. 13 år siden

HP7... det hedder min printer.
http://sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#4 Alex 13 år siden

Blodig?
Det var da ikke så slemt :-)
Gravatar

#5 Chrisenry 13 år siden

Fed plakat. Jeg er om ikke andet glad for, at vi slipper for den sædvanlige opstilling af hovedrolleindehaverne. Genspejlingen i vandet er dog ikke helt vellykket, efter min mening.
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#6 quin 13 år siden

#4 Hermione har da blod på hænderne! :D

#5 kan ikke se hvorfor spejlingen ikke er vellykket.. den er da præcis som den skal være, du skal jo tænke på at der er bølger, og at det derfor ikke skal være et mega tydeligt billede..
Gravatar

#7 MOVIE1000 13 år siden

Man kan godt se på billederne at den er filmet til 3D. Jeg skal se den i 3D for jeg køber alligevel BD udgaven når den udkommer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 13 år siden

Nogen Harry Potter fans der kender til de amerikanske udvidede versioner? Indtil videre er det kun de to første der er udkommet, men allesammen udkommer vel sådan? I så fald er det nok de versioner, jeg ender med at købe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Lilleby 13 år siden

Lord Beef Jerky (8) skrev:
Nogen Harry Potter fans der kender til de amerikanske udvidede versioner? Indtil videre er det kun de to første der er udkommet, men allesammen udkommer vel sådan? I så fald er det nok de versioner, jeg ender med at købe.


Ja! Desværre har Warner Bros. ikke gidet at bruge alt for mange penge på dem, da det blot er de allerede udgivet slettede scener der er redigeret ind i filmene! Dvs. at Philosopher's Stone er omkring 7 min. længere og Chamber of Secrets er 12... hvis jeg husker korrekt! =]
Det er efter min mening ret ringe, da der er mange andre kendte scener der er optaget, nævneværdigt Rik Mayall som poltergeisten Peeves i Philosopher's Stone!
Og for at det ikke skal være løgn er der intet der tyder på at Prisoner of Azkaban og Goblet of Fire (der udkommer i år) skulle indeholde en forlænget version!
Jeg kan dog stadig godt forestille mig at Order of the Phoenix-Deathly Hallows bliver forlænget, da de alle er instrueret af David Yates, der jo allerede er igang med at arbejde på serien! Desuden skulle Order of the Phoenix have været omkring 30-40 min. længere før Warner Bros. bad om at få den nedklippet - adskillige scener inklusiv den originale kamp mellem Bellatrix og Sirius, hjernerummet i Ministeriet og angrebet på McGonagall er med sikkerhed blevet optaget, hvis man skal dømme efter set-raportager, interviews og billeder! =]
Men lad os nu se! De to første kunne i hvert fald have inkluderet mange flere scener (som ved er optaget).
Indpakningen er meget flot og solid, omend en smule for stor, og ekstramaterialet skulle, når alle filmene er samlet, være ganske komplet! Der medfølger også en flot bog med billeder fra filmene! =]
Håber jeg kunne hjælpe lidt!
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 13 år siden

#9 Jo tak! Satme skod at de to næste ikke bliver forlængede udgaver... så kan vi jo nærmest forvente, at der kommer super ultimate udgaver om 5-6 års tid. Men det lyder typisk som Warner Bros. De elsker at presse citronen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: