Gravatar

#1 Zaphix 12 år siden

Er klar over de sikkert gik efter futuristisk, eller bare anderledes.
Men hold kæft den plasticdragt er grim.
Gravatar

#2 sluppermand 12 år siden

#1 Modsat hans sædvanlige rå, spandex-dragt? ;)
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#3 Plissken 12 år siden

Det er da Spidermans dragt han har hugget og lavet om ;)
Og hvor er spytkrøllen?!
When there's no more room in hell...
Gravatar

#4 Mhmaha 12 år siden

Cool! Ser frem til filmen!
Gravatar

#5 Kviesgaard 12 år siden

Ikke ligefrem noget der for mig til at klappe i hænderne af begejstring. Det gør heller ikke sagen bedre at jeg så sent som i går aftes så Sucker Punch (eller var det Suck it Punch?).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 David Munch 12 år siden

Nice.. :)
Gravatar

#7 Stilund 12 år siden

Men det ser da lidt vildt ud! Han virker lidt sur i låget...
Gravatar

#8 SiniSael 12 år siden

#2 word! XD

Ej en skam den ser plastik agtigt ud, dog hvor sej kan man lave spandex ? o_O Forstår ikke at logo skal følge det der snakeskin/netflet look som det blå...

DOG positivt at han faktisk ligner en muskeløs type ala det man ser i tegneserien. Altså har altid virket lidt vattet at se Christopher Reeves i blå spandex, dog kan det bare være airbrush at its finest ^^(nu hvor jeg pic googlede det)

Har altid undret mig hvordan super-man holder sig i form, bruger månen som en fitnessbold? oO altså taget betragtning at han med lethed slynge en bil i kredsløb så gad jeg godt se hans fitness rum. Its all in the details! ;)
Gravatar

#9 Snyltetast 12 år siden

#8 faktisk så trænede chris reeves intensivt i fitnesscenter for at se ud som han gjorde til filmen selvom instruktøren mente man sagtens kunne klare det med special effects og "puder" under dragten .. mht til supermands træning .. har du ikke set De Utrolige ? :D er forresten enig i din påstand om at det er fedt han endelig er muskuløs :)
Gravatar

#10 OmegaMan 12 år siden

Han ser da lidt skurkeagtig ud i fjæset. Og det samtidig ud til, at han er midt i et bankrøveri!

Skriv ny kommentar: