Gravatar

#1 0rsted 14 år siden

Er det bare mig eller ligner de mere den norske udgave???
Gravatar

#2 Horrormaster 14 år siden

Neeejj Egon er blevet en Bratz Dukke. kan de ikke bare lade den forblive i minde skuffen
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Keld Ligner lidt en 3D udgave af Peter Griffin.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Lady Arwen 14 år siden

ej jeg synes det er vildt fine :D
Doctor Who <3
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Verden den går under!
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 14 år siden

"Olsen Banden - franchisen dør" ville være en mere oplagt titel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 erikjust 13 år siden

Nok mere Olsen Banden filmen der aldrig skulle ha forladt tegnebordet.
Gravatar

#8 Graversen 13 år siden

Gider i lige lyde lidt mere dramatiske over at der kommer en ny Olsen Banden film? Den kan jo ikke ændre på de gamle og hvis det er så forfærdeligt så lad da være med at se den og glem alt om den.
I min verden findes der fx kun 1x matrix film og 1x The Descent Film. Selv om jeg har set efterfølgerne så gider jeg aldrig se dem igen fordi de er så ligegyldig, præcis samme skæbne får denne film nok også for mig.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#9 Kaizer Soze 13 år siden

Jeg er bare SÅ klar på en Olsen Banden film i 3D! :) For mit vedkommende kommer den på rette tidspunkt... Trænger til et skud friskt Olsen Banden film.

Har selv kun 3 dvd film med dem af den originale serie. Den første, sidste og klassikeren hvor de ser rødt :)
Gravatar

#10 LayZee 13 år siden

Jeg synes nu, at det umiddelbart ser ud til, at de har fanget dem ret godt. Den skal da i hvert fald ses - om den er dårlig eller ej, det må tiden vise.

Skriv ny kommentar: