Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 188

Bedste Jackie Chan-film?

• Rush Hour
    37%
  • Shanghai Noon
    15%
  • Drunken Master
    12%
  • Rumble in the Bronx
    8%
  • En anden film
    7%
  • Police Story
    7%
  • Drunken Master II (Legend of the Drunken Master)
    5%
  • Who Am I?
    3%
  • Police Story 2
    2%
  • Armour of God
    1%
  • Wheels on Meals
    1%
  • Snake in the Eagle's Shadow
    1%
  • Supercop
    1%
  • Project A
    1%
  • Crime Story
    0%

24. nov. 2011 19:42

Den ser meget interessant ud. Elsker sci-fi!

2. dec. 2011 09:06

Alle ligner fotomodeller. Jeg får intet indtryk af disse mennesker er videnskabsfolk og astronauter.

Personerne i 'Blade Runner' havde en autencitet jeg ikke ser her.

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.

2. dec. 2011 09:33

#2: Nu ser det jo ud som om de er i en ruin fra en fremmed civilisation som vi må gå ud fra er højteknologisk så mon ikke de har sørget for en iltholdig atmosfære hvor man kan ånde???

Men at de ligne fotomodeller er fandme nollert!!! Er heller ikke vild med deres stramt siddende fine blå rumdragte!!!

Men The Giant Head ser rimeligt kewl ud!

2. dec. 2011 09:46

http://da.wikipedia.org/wiki/Prometheus
Kan måske give nogle hints til handlingen. :)

2. dec. 2011 10:05

#4 Ahhh ja, det forklarer måske lidt bedre hvorfor der er et kæmpe hoved af et menneske.

2. dec. 2011 12:39

Jeg glæder mig som en sindssyg til denne film..

Shut up, shut up, shut up, shut up. Skyler White

2. dec. 2011 15:06

2+3
I bider mærke i at de ligner fotomodeller... kan flotte personer ikke være kloge?? ;)
Bare fordi man er opdagelsesrejsende, astronaut eller lignende, betyder jo ikke at man pr definition skal være grim og nørdet at se på..
Mit bud er, at der har været for mange stereotypiske roller i div film gennem tiden.. bl.a. skal de kloge gerne være nørdede at se på.. Mens de flotte har været dumme..

Jeres pointe derimod kan jeg sagtens følge.. At det er ved at være sådan, at de eneste skuespillere der kan bruges, er efterhånden kun dem, der ligner fotomodeller.. Sådan burde det ikke være..
Men prøv at kigge godt efter i forretninger, næste gang I er ude og handle.. Det være sig tøj, film, elektronik etc.. Hvor mange af dem, der står i de butikker, er der ikke, der har et bestemt udseende? Det er jo ved at være sådan, at lever du ikke op til skønhedsidealet, eller hvad man nu skal kalde det, kan du ikke få arbejde i butik :-/

2. dec. 2011 17:19

Man kunne også forestille sig at nu hvor vi er lidt ude i fremtiden, at der via diverse selektive genmanipulationer fødes færre uintelligente og grimme mennesker :-)

2. dec. 2011 17:39

kan flotte personer ikke være kloge?? ;)Fjeder (#7)

nej

thecleansing.net : you call we kill

2. dec. 2011 18:29

nejPredatorX (#9)

Men du er et godt eksempel på, at grimme mennesker godt kan være dumme ! ;)

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

2. dec. 2011 19:28

Men du er et godt eksempel på, at grimme mennesker godt kan være dumme ! ;)HonoDelLoce (#10)

Hahaha :D

thecleansing.net : you call we kill

3. dec. 2011 13:51

Alle ligner fotomodeller. Jeg får intet indtryk af disse mennesker er videnskabsfolk og astronauter.

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.The narrator (#2)

Jeg er helt enig, men jeg vil hellere kalde billederne og skuespillerne for polerede.

4. dec. 2011 18:50

Charlize Theron og Ridley Scott plus sci-fi - så blir det ikke meget bedre :)

www.JudasKiss.dk www.FaceBook.com/runehansen76

5. dec. 2011 19:11

Mangler bare et lille filmklip hvor hovedet siger "Dumdum, where's my gumgum" ;)

15. dec. 2011 15:16

Det er bare mig der ikke har fattet det endnu ik' denne film har intet med alien universet at gøre right??

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?

15. dec. 2011 15:17

Det er bare mig der ikke har fattet det endnu ik' denne film har intet med alien univeres at gøre right??KEiZ (#15)

Huh?

Er det ikke netop meningen, at den foregår i (nogenlunde) samme univers?

Det ligner da i hvert fald unægteligt en Weyland Yutani-trøje, som den ene har på..

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

15. dec. 2011 15:40

Så vidt jeg har forstået, så foregår den lang tid før Alien, og ikke en egentlig prequel til den, da man alligevel godt ved hvad det slutter med. :)

15. dec. 2011 16:59

Jojo, men stadig i samme univers :-)

15. dec. 2011 19:45

Føj der er lang tid til at den kommer...

22. dec. 2011 16:35

Hvis filmen foregår lang tid før Alien, håber jeg også at fly, tech, kostumer og whatever følger derefter.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

22. dec. 2011 16:55

EGE: So you are linking this directly with the Alien films?

RS: Not at all.

EGE: Not at all?

RS: No.

EGE: No?

RS: I mean, you could actually say, and there’s a quote I did, a pretty good quote: By the end of the third act you start to realize there’s a DNA of the very first alien, but none of the subsequent aliens. To tell you what that is is a pity, and I’m not going to tell you, because it’s actually pretty good, pretty organic to the process and to the original. But we go back, we don’t go forward.

EGE: The official synopsis from Fox says that this revolves around the “Alien Gods”, the “Space Jockey” from the first film.

RS: Yeah, so there you have that. I was always amazed that, I mean, I’ve only done two science-fictions, but I was always amazed that no one asked who the hell the Space Jockey was. He wasn’t even called the Space Jockey. During the film they started to call it the Space Jockey. I don’t know who started that one off. I always thought it was amazing that no one ever asked who he was, and why was he there? What was all that about? I sat thinking about this for a while and thought, well, there’s a story! And the other four [films] missed it! So, here it is.

J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

7. mar. 2012 13:24

Det største problem er ikke at de ligner polerede photoshoppede modeller - det er langt værre at det kun er deres hoveder der ser menneskelige ud, resten ligner noget fra et computerspil. Jeg forstår behovet for CGI i sci-fi film, men det er lidt sørgeligt når det bliver så tydeligt at man bliver i tvivl om der er tale om en tegnefilm.

7. mar. 2012 13:53

I fremtiden kan man sikkert gensplejse sig frem til at ligne en fotomodel.

7. mar. 2012 14:00

Det største problem er ikke at de ligner polerede photoshoppede modeller - det er langt værre at det kun er deres hoveder der ser menneskelige ud, resten ligner noget fra et computerspil. Jeg forstår behovet for CGI i sci-fi film, men det er lidt sørgeligt når det bliver så tydeligt at man bliver i tvivl om der er tale om en tegnefilm.mstify (#22)

Må jeg anbefale traileren. Der er brugt ganske sparsomt med cgi og der er absolut intet photoshop over menneskerne i det jeg kan se.

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

7. mar. 2012 14:41

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.The narrator (#2)

Tænk på hvor meget folk gør ved deres udsende nu. Folk hvor jo lavet den ene skønhedsoperation efter den anden. I fremtiden har man sikkert fundet ud af flere og bedre metoder så ideen med at alle er smukke synes jeg er god.

7. mar. 2012 15:18

Må jeg anbefale traileren. Der er brugt ganske sparsomt med cgi og der er absolut intet photoshop over menneskerne i det jeg kan se.Andre Rieu (#24)

I det hele taget er det en af de bedste trailers jeg har set - nogensinde! :D

7. mar. 2012 18:57

#26 Ja ikke så meget skåret ud i pap, kan dog ikke klare vuvuzuela hornet.

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

7. mar. 2012 19:02

Synes nu mere det var en teaser og minder selvfølgelig meget om den første film, krydret med inception-lign beat, som er ret meget inde nu. Jeg er nu mere spændt på en rigtig trailer, selvom teaseren var da effektiv.

18. apr. 2012 11:33

gaaaab drop nu den supermodel snak det betyder ikke noget, de bløder stadig, bare de spiller godt!!

forresten kan ½ delen af dem være robotter, ved i hvertfald en af dem er.

Håber det er en gyser og ikke et drama, og de formår at teknologisk at få det til at hænge sammen med Alien som den jo er en direkte forgænger til.

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?

25. may 2012 23:25

ang. fotomodel diskussionen, så husk da lige at 95% af alle mennesker er for grimme til at kunne bruges til TV.... at Charlize så er den smukkeste i verden, og hun er med her er en anden fortælling.. ;)

www.JudasKiss.dk www.FaceBook.com/runehansen76

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger