Gravatar

#1 lordsasa1 12 år siden

Den ser meget interessant ud. Elsker sci-fi!
Gravatar

#2 The narrator 12 år siden

Alle ligner fotomodeller. Jeg får intet indtryk af disse mennesker er videnskabsfolk og astronauter.

Personerne i 'Blade Runner' havde en autencitet jeg ikke ser her.

De er på en fremmed planet, der sjovt nok har en atmosfære der kan indåndes. Det var dumt i Star Trek, og endnu mere dumt her.
Gravatar

#3 Karmakaze 12 år siden

#2: Nu ser det jo ud som om de er i en ruin fra en fremmed civilisation som vi må gå ud fra er højteknologisk så mon ikke de har sørget for en iltholdig atmosfære hvor man kan ånde???

Men at de ligne fotomodeller er fandme nollert!!! Er heller ikke vild med deres stramt siddende fine blå rumdragte!!!

Men The Giant Head ser rimeligt kewl ud!
Gravatar

#4 dix3n 12 år siden

http://da.wikipedia.org/wiki/Prometheus
Kan måske give nogle hints til handlingen. :)
Gravatar

#5 Moog 12 år siden

#4 Ahhh ja, det forklarer måske lidt bedre hvorfor der er et kæmpe hoved af et menneske.
Gravatar

#6 Reborn Sith 12 år siden

Jeg glæder mig som en sindssyg til denne film..
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#7 Fjeder 12 år siden

2+3
I bider mærke i at de ligner fotomodeller... kan flotte personer ikke være kloge?? ;)
Bare fordi man er opdagelsesrejsende, astronaut eller lignende, betyder jo ikke at man pr definition skal være grim og nørdet at se på..
Mit bud er, at der har været for mange stereotypiske roller i div film gennem tiden.. bl.a. skal de kloge gerne være nørdede at se på.. Mens de flotte har været dumme..

Jeres pointe derimod kan jeg sagtens følge.. At det er ved at være sådan, at de eneste skuespillere der kan bruges, er efterhånden kun dem, der ligner fotomodeller.. Sådan burde det ikke være..
Men prøv at kigge godt efter i forretninger, næste gang I er ude og handle.. Det være sig tøj, film, elektronik etc.. Hvor mange af dem, der står i de butikker, er der ikke, der har et bestemt udseende? Det er jo ved at være sådan, at lever du ikke op til skønhedsidealet, eller hvad man nu skal kalde det, kan du ikke få arbejde i butik :-/
Gravatar

#8 CHestbech 12 år siden

#2
Man kunne også forestille sig at nu hvor vi er lidt ude i fremtiden, at der via diverse selektive genmanipulationer fødes færre uintelligente og grimme mennesker :-)
Gravatar

#9 PredatorX 12 år siden

Fjeder (7) skrev:
kan flotte personer ikke være kloge?? ;)


nej
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 HonoDelLoce 12 år siden

PredatorX (9) skrev:
nej


Men du er et godt eksempel på, at grimme mennesker godt kan være dumme ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: