En “Dredd”-serie er som bekendt på vej. Tidligere har Sylvester Stallone og Karl Urban spillet rollen på film – så hvem skal være Dommeren i den kommende serie? Meget kunne tyde på, at Karl Urban vender tilbage i rollen.

Se også: ”Judge Dredd” fortsætter som serie i “Mega City One”

Det er titelrollen fra “Dredd”, Karl Urban selv, der nu afslører, at han er i indledende snakke med IM Global Television om rollen som Judge Dredd i “Mega City One”:

”Jeg snakker med dem om det. Jeg har fortalt dem, at hvis de skriver materialet og giver Dredd noget at gøre, en rolle at spille, så er jeg med. Jeg ville elske det,” siger Urban til TrekMovie.

“Mega City One” vil foregå i det 22. århundrede og handle om et hold af Judges, der skal være dommere og bødler i Mega City One.

Angiveligt er Netflix favoritter til at erhverve sig rettighederne til serien, imens Amazon og HBO også er med i opløbet.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Kaversmed 6 år siden

Jeg synes faktisk, at Urban var perfekt i Dredd, så jeg byder ham velkommen.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

Har det ikke været rygtet i rigtig lang tid nu ?
Ja han passer godt ind som Dredd, kunne dog ikke lide filmen med ham. Fandt jeg filmen med Sly bedre :)
Gravatar

#3 Nickell 6 år siden

Jeg er på!

Dredd er en all-time favorit hos mig. De ramte stilen rent med en minimalistisk historie, ultravold og gode filmiske virkemidler, som gav filmen et unikt præg.
Gravatar

#4 Jach 6 år siden

Krydser fingre for HBO
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#5 Nagash 6 år siden

Geekalot (2) skrev:
Har det ikke været rygtet i rigtig lang tid nu ?
Ja han passer godt ind som Dredd, kunne dog ikke lide filmen med ham. Fandt jeg filmen med Sly bedre :)

Haha.. Jeg elsker når joker :-P
Gravatar

#6 Naggzu 6 år siden

Jeg kan ikke lige komme i tanke om en rolle fra en tegneserie eller computer spil, hvor en er bedre carstet bedre end K. Urban er som dredd.
Filmen Dredd ligger også på en delt første plads med the Raid, over bedste action film. Hvor judge dredd med sly ligger så langt nede på listen at man skal bruge Hubble teleskopet for at finde den.

Jeg vil se frem til at følge den serie, på højde med westworld og Got.
Gravatar

#7 6pac 6 år siden

Naggzu (6) skrev:
Jeg kan ikke lige komme i tanke om en rolle fra en tegneserie eller computer spil, hvor en er bedre carstet bedre end K. Urban er som dredd.


RDJ som Tony Stark? Men jo, Urban er ret fantastisk i rollen.
Gravatar

#8 Aiz 6 år siden



Jeg kan ikke lige komme i tanke om en rolle fra en tegneserie eller computer spil, hvor en er bedre carstet bedre end K. Urban er som dredd.


Hugh Jackman som Wolverine..Nuff said. Men Carl Urban gør det godt i stort set alt han laver. Han er også superb som Bones i de nye Star Trek film
Gravatar

#9 Geekalot 6 år siden

Kan vitterlig ikke se Karl Urban, kan sammen lignes med RBJ, Hugh Jackman og resten der ikke lige er nævnt.
For jeg nævnte den gamle Dredd fil med Sly, som den jeg bedst kan lide, er på grund af nostalgi :) Skal jeg være ærlig så er jeg nok en af de få som ikke fandt den nye Dredd videre god. Men der er en kæmpe fanbase af den sidste film, så alene derfor ville det være synd ikke at få en serie med Dredd med Karl Urban. Men nogen "legende" som de andre der er nævnt for deres roller, er og bliver han ikke inden for Dredd franchisen.
Gravatar

#10 6pac 6 år siden

Aiz (8) skrev:
Hugh Jackman som Wolverine..Nuff said.


Jackman har gjort det fint, men jeg tolker Naggzus indlæg som den skuespiller der ligger tættest på forlægget og der er Jackman ikke helt i top af flere grunde:

Fysisk er han markant højere end Wolverine i tegneserierne og hvis man skal kigge på de valg, man har taget i forhold til hans figur, som Jackman ikke er herre over, så er der en række andre problemer - filmudgaven af Wolverine er slet ikke så dyrisk som i tegneserierne og vigtigst af alt: han har aldrig båret sit kostume, eller bare et af sine kostumer.

På sin vis, er X-23 fra Logan på mange måde mere Wolverine end Wolverine nogensinde har været i Fox' udgave.

Skriv ny kommentar: