Hun er selv blevet droppet til det kommende reboot af “Resident Evil”. Så nu tager hun springet til et andet reboot, hvor Milla Jovovich får rollen som titlens skurk i “Hellboy: Rise of the Blood Queen”.

Se også: ”John Wick”-skuespiller overtager “Hellboy”-rolle fra afdød John Hurt

Det er Deadline, der skriver, at Jovovich bliver Bloddronningen, som skal gøre livet surt for David Harbours nye Hellboy.

Senest blev også Ian McShane tilføjet castet som Professor Broom, så nu har instruktør Neil Marshall efterhånden de vigtigste brikker på plads til det kommende reboot, der får R-rating.

“Hellboy: Rise of the Blood Queen” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Geekalot 6 år siden

Forstår ikke man vælger at droppe stjerne til en franchise der kun lever på det hende der har hovedrollen :) Men det må de jo om :)
Kender ikke så meget til Blood Queen i Hellboy, nogen der er lidt inde i den serie ? :) Uanset hvad får vi lidt eye candy med Milla :)
Gravatar

#2 Alex- 6 år siden

Geekalot (1) skrev:
Forstår ikke man vælger at droppe stjerne til en franchise der kun lever på det hende der har hovedrollen :) Men det må de jo om :)


Altså spillene kører jo i bedste velgående, som med sine 8 milliarder i indtjening, op mod 1.23 milliarder for filmene, vel er en større del af ‘franchisen’ end filmene er, så synd at sige at franchisen kun trækker på hende. ;)
Det har længe irriteret mig hvor løst baserede filmene var på spillene, så man kan da håbe på at rebootet bliver mere tro mod det originale materiale. En gyser eller thriller ville klart være at fortrække fremfor endnu et action-flinck.
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

#2 nu var det kun film franchisen jeg tænkte på :)
Ja det er vel stort set kun den første film der holdt sig til spillet? :)
Gravatar

#4 Mads47 6 år siden

Geekalot (3) skrev:
#2 nu var det kun film franchisen jeg tænkte på :)
Ja det er vel stort set kun den første film der holdt sig til spillet? :)


Enlig ikke, altså den har da nogle ligheds træk og det er vist også det. Men Film nr.2 ligger sig meget op af spil nr. 3
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

Ahh okay, kun spillet det første tror jeg, på ps1 engang for 100 år siden eller sådan noget :)
Gravatar

#6 Matjo7588 6 år siden

Det første spil er det ikke det i den store villa?..
Hvor man kommer gående på en lang gang og de psyko hunde springer ind gemmen glasset og man dør og aldrig spiller igen fordi man var meget meget ung?
Gravatar

#7 Mads47 6 år siden

#6 jo det første spil forgår i The Spencer Estate, hvor der er et skjult laboratorie under. Den første film har også et Mansion som skjuler et laboratorie der går under navnet 'The Hive'. Men iforhold til spillet spiller filmens mansion ikke rigtig nogen rolle. I spillet er det en gruppe af speciel trænet politi der søger tilflugt i The Spencer Estate efter at have undersøgt området, på ground af nogle voldsomme mord (Zombier). Det er det der leder til at de opdager laboratoriet.

Skriv ny kommentar: