For nylig kunne Imax Entertainment fortælle, at de går væk fra 3D i USA. Publikum vil hellere se 2D. Det ser nu også ud til at gælde de helt store blockbusters. Imax annoncerer med IMAX 2D til “Justice League”.

Se også: Biograf-kæde går væk fra 3D: Publikum foretrækker nu 2

Imax har efter Comic-Con udsendt en udgave af den seneste trailer til “Justice League”, hvor følgeteksten muligvis afslører noget interessant:

”IMAX-udgaven af ‘Justice League’ vil blive digitalt genskabt til den kvalitet i billede og lyd, der kendes fra The IMAX 2D Experience,” står der på YouTube-kanalen hos Imax.

Indtil nu har Imax altid satset på 3D til de store superheltefilm, men det er altså måske fortid nu. Intet er dog endnu officielt bekræftet fra Imax Entertainment.

“Justice League” får premiere d. 16. november.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Tsunamijhoe 6 år siden

Den her film tiltrækker mig bare slet ikke.. jeg mener Aquaman, come on.. Findes der en mere kedelig figur? DC har bare slet ikke persongalleri i samme klasse som Marvel, som har langt større opfindsomhed.
Men det er jo en smag og behag.. Jeg er ihvertfald helt ligeglad med DC titler,ikke engang wonder woman finder jeg interessant
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

#1 Ja Aquaman er kedelig, kan vi godt blive enige om :) Men ellers ved du så hvad du snakker om ? Marvel har kopieret DC fra dag et af, med hensyn til deres helte, så at at sige DC har kedelige helte, er at sige Marvels er endnu kedeligere :D
Gravatar

#3 Tsunamijhoe 6 år siden

Geekalot (2) skrev:
#1 Ja Aquaman er kedelig, kan vi godt blive enige om :) Men ellers ved du så hvad du snakker om ? Marvel har kopieret DC fra dag et af, med hensyn til deres helte, så at at sige DC har kedelige helte, er at sige Marvels er endnu kedeligere :D


Er fuldstændig ligeglad med hvem der har kopieret hvem.. FAKTUM, DC film præsterer af lort,undtaget Wonder Woman,hvorfor mon det er?
Jeg har alle dage fundet batman og superman osv enormt kedelige som helte,er dog vild med Nolans Batman trilogy,de er fede,men har læst spiderman og x-men siden jeg kunne kravle.
Jeg er bare ikke til DC in any way shape or form. Og Marvel har bare bedre udtænkte helte end DC synes jeg,selvom de måske har lånt fra hinanden tilbage i "the golden era" så er det i dag 2 MEGET forskellige enheder,og DC er bare MØG kedelige.

Kunne DC virkelig ikke finde mere spændende helte til kommende film end Aquaman,og en ensemble film med,hold nu fast, Aquaman igen??

Hvis det er den samlede braintrust hos DC films der mener en standalone film med Aquaman er lige det alle har gået og sukket efter, ja så vil de ikke holde længe..
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#2 de har faktisk kopieret hinanden fra start af :) det er cirka 50/50 af alle dem jeg lige kunne finde :) men det handler jo ikke kun om hvem der lavet den først, handler om hvem der laver den bedst :) hvem tsunaijhoes problem med aquaman så lige er ved jeg ikke, virker meget målrettet :)
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

#4 youtube lige det, så kom tilbage......
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 googlede det i stedet for :) fandt en liste med 58 karakterer og det var ikke præcist 50/50 men more or less :) så google det lige, kom tilbage

Skriv ny kommentar: