I sidste uge blev “Jurassic World”-instruktøren Colin Trevorrow fyret fra “Star Wars: Episode IX”. Siden da har “Star Wars: The Last Jedi”-instruktøren Rian Johnson lignet det bedste bud på en afløser. Men nu afviser Johnson, at det er på tale, at han skal fortsætte i “Star Wars”-universet.

Se også: ”Star Wars”-instruktør er favorit som afløser for Colin Trevorrow

Det er The Hollywood Reporter, der fortæller, at Johnson ikke umiddelbart planlægger at overtage instruktørstolen efter Trevorrows exit:

”Det var aldrig en del af mine planer at instruere ‘Episode IX’, så jeg ved ikke, hvad der skal ske med den. Jeg har været fuldt fokuseret på at instruere ‘Episode VIII’ og få den oplevelse. Nu tænker jeg kun på at få filmen ud. Og se, hvordan publikum reagerer på den. Så nej, det er ikke med i mine overvejelser lige nu. Uanset hvem, der laver den, så vil jeg glæde mig til at være en del af publikummet igen. Til at sætte mig og se, hvad den næste filmskaber vil vise os, og hvor historien bevæger sig hen,” lyder det fra Rian Johnson.

Johnson var ellers storfavorit til jobbet. Han har nemlig et godt forhold til Lucasfilm-chef Kathleen Kennedy. Det var angiveligt Colin Trevorrows mangel på samme, der kostede ham jobbet.

“Star Wars: Episode IX” får premiere d. 24. maj i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Hvis Rian ikke ender med at lave den, så kunne jeg godt tænke mig at JJ tager over. Eller min personlige favorit, Spielberg. Det har jo være meningen af han både skulle lave en i den original trilogi samt prequel. Han havde også stor indflydelse på på kamp scenen mellem Rey og Kylo Ren.
Gravatar

#2 patrickjane 6 år siden

Så hellere JJ imo.

Skriv ny kommentar: