Liam Neeson har spillet alle fra Oskar Schindler til Qui-Gon Jinn i sin lange karriere. I 2008 blev han i en alder af 56 år pludselig rendyrket actionstjerne i den første af “Taken”-filmene. Men nu er det slut. Liam Neeson har lavet sin sidste actionfilm.

Se også: Liam Neesons søn bliver taken: Tager blodig hævn i “Hard Powder”

Det er Sky News, der har talt med Neeson om karrieren som actionskuespiller, der altså lakker mod enden. Det er dog ikke, fordi han mangler tilbud, forklarer han:

”De kaster stadig store penge efter mig for at få mig til at lave den slags. Men jeg siger: ‘Gutter, jeg er fucking 65!’ På et tidspunkt vil publikum sige: ‘Helt ærligt’,” lyder det fra Neeson, der har to actionfilm på vej. Og de bliver altså hans sidste.

Den ene er “Hard Power”, hvor Neeson spiller en sneplov-chauffør, der kommer kant med en gruppe narkokriminelle. Den anden er “The Commuter”, som instrueres af Jaume Collet-Serra, der tidligere har arbejdet med Liam Neeson i “Run All Night”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Pistolprinsen 6 år siden

Gid han havde sagt: "Jeg har lavet min sidste film".
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Gorman 6 år siden

Befriende realistisk
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#3 Nagash 6 år siden

#1 - LOL, meget kan man sige om ham, men han er sgu da ikke en dårlig skuespiller, så hvorfor lige det?

#2 - Enig. Han er lige på grænsen nu, så det ville bestemt blive pinligt hvis han blev ved :)
Gravatar

#4 Gasivodo 6 år siden

Tja, hvad var 'Clinten' i Gran Torino(2008) Omkring de 77-78? Bevares, han er jo også unik ;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 smolinsk 6 år siden

#1 ja hvad pokker er det nu for noget, han er sgu da en fin skuespiller, god type og meget kariskmatisk, kan man virkelig ikke sige om så mange nu om dage.
Gravatar

#6 Pistolprinsen 6 år siden

#3 og #5: Lian er lige så ringe som Ben Affleck og Kevin Coster - samme boldgade og ingen af dem bærer deres roller, og får os til virkelig at tro på karakteren og figuren...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#7 nwinther 6 år siden

Han har vel reelt også kun lavet én actionfilm. Til gengæld har han indspillet den flere gange.

Altså, hvis vi ser bort fra Darkman.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#8 Gorman 6 år siden

#7 Darkman, ja det er så nok ca verdens ringeste film, som jeg husker den.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#9 nwinther 6 år siden

Gorman (8) skrev:
#7 Darkman, ja det er så nok ca verdens ringeste film, som jeg husker den.

Arh, der er mange der er dårligere. The Room. The Tourist. Heat. Police Dog. Darkman 2.

Bruce Campbell er med i den. Det er altid et plus.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#10 Nagash 6 år siden

Bruce er et evigt plus :-D

Skriv ny kommentar: