Michael Keaton, Christian Bale, Ben Affleck eller måske Adam West? Hvem er den bedste skuespiller nogensinde i rollen som Batman? “Batman v Superman”-instruktør Zack Snyder er ikke i tvivl: Det er Ben Affleck.

Se også: ”The Batman”-instruktør præciserer: Er del af DCEU – tavs om Ben Affleck

Lørdag var der officiel ‘Batman Day’, hvilket en Zack Snyder på DCEU-orlov fejrede ved at slå fast, hvem der er tidernes bedste Batman:

”Glædelig Batman-dag #batfleck er den bedste Batman nogensinde,” meddelte Snyder på appen Vero, skriver ComicBookMovie.

Det er måske ikke så overraskende, at Snyder mener, at netop Batfleck er bedst i rollen som Batman. Han castede ham jo selv til “Batman v Superman”.

Videre er Snyder givet interesseret i at skabe hype omkring den kommende “Justice League”, som han officielt er instruktør på, selv om Joss Whedon har overtaget produktionen. Også her er Ben Affleck at finde i rollen som Batman.

Måske er det også et lille pres i forhold til Matt Reeves, der endnu ikke officielt har meddelt, hvem der er Batman i “The Batman” – selv om Affleck har erklæret sig villig til at fortsætte.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Må give Snyder ret, synes klart at Ben Affleck er den bedste i rollen som Batman. Når jeg tænker Bruce Wayne så synes jeg at Affleck er det tætteste vi kommer på karakteren både i væremåde samt udseende.
Gravatar

#2 NightBreaker 6 år siden

#1 +

Spot on !
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

Stop nu den hate-bashing på Zack Snyder. En dybt tragisk tragedie personlig tragedie indtraf i hans familie, og han traf den rigtige beslutning, den eneste beslutning som alle i hans situation bør træffe, det er ikke noget med at han er blevet sparket ud af warner bros, og før han trådte tilbage som instruktør på Justice League var der heller ingen indikation af at de ikke var tilfredse med det arbejde han har gjort på filmen.

Det er ikke som med Star Wars, hvor Lord og Miller blev fyret på gråt papir, og Gareth Edwards stadigvæk var fungerende instruktør, men ikke fik lov til at stå for den endelige version af filmen.

Og en anden ting. Reshoots happens all the time, og for de tunghøre.
RESHOOTS HAPPENS ALL THE TIME!!!. Der blive tilføjet, fjernet eller ændret på scener efter at man har lavet et tidligt cut af filmen, hvis man føler der er noget galt med pacing, hvis nogle scener er unødvendige, hvis der mangler kød på nogle karakterer, nogle scener passer måske ikke helt til den stemning man gerne vil have i filmen, osv. Noget af dette kan man først se når man har et early cut, derfor budgetteres der med reshoots. Samtidig ser Warner Bros på markedet og hvad de responser positivt til, hvilket kan have indflydelse på hvilke scener der tilføjes/fjernes/ændres i Justice League.

Nu er der så vel heller ingen der har en Krystalkugle, som kan sige hvordan Zack Snyders Final Cut af filmen ville have været, og hvor anderledes den ville have været i forhold til den film vi får.
Gravatar

#4 Alex- 6 år siden

Jeg er også klart mere tilhænger af Ben Affleck, hans version er tilnærmelsesvis perfekt. Synd og skam at alt omkring ham blot er middelmådigt. Håber at rygterne er sande om at Justice League er god, jeg er sgu generelt ved at være godt træt af Superman, så godt at se de øvrige helte få mere opmærksomhed.
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

1: Ben Affleck
2: Michael Keaton
3: Christian Bale
Resten er ikke engang noget jeg gider bruge 2 minutter at tænke på :)
#4 Tror du skal regner med Superman først kommer til i midterste del eller den sidste del af Justice League, så de andre helte får mere tid i den første Justice League film :)

Skriv ny kommentar: