Det er meget simpelt. Igen. Kaiju-monstrene angriber byerne, nu skal Jaeger-robotterne forsvarer dem. Sequel til “Pacific Rim” er klar med første fulde trailer.

Se også: Anmeldelsen af “Pacific Rim”

Det er Steven S. DeKnight, der har overtaget instruktør-stolen fra Guillermo del Toro, imens nye hovedroller i form af “The Force Awakens”-stjernen John Boyega samt Scott Eastwood tager over for navne som Idris Elba og Ron Perlman.
.
Originalen blev ikke den store økonomiske succes på nær i Kina, hvilket angiveligt har sikret den en sequel. Kina er da også repræsenteret af stjerne-skuespilleren Tian Jing fra “Kong: Skull Island”.

Pacific Rim: Uprising” får dansk premiere d. 22. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Tsunamijhoe 6 år siden

Hmmm, jeg kunne godt lide 1eren,men det her kina stroking er ved at være for meget. Synes filmen der kedelig,mere af det samme..
Gravatar

#2 Alex- 6 år siden

Så skal der vidst sælges legetøj hva?? ;)
Gravatar

#3 Kaversmed 6 år siden

FFS hvor er det dog uinspirerende.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#4 Gorman 6 år siden

Jesus, det er ringe. Så etteren, men denne vil jeg ikke bruge 2 timer af mit liv på. Ikke engang med tømmermænd.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#5 Mads47 6 år siden

Den første var en af de kedeligste film jeg længe har set, denne her ser ikke meget anderledes ud end den første.
Gravatar

#6 Star Trek fever 6 år siden

Var ganske underholdt af den første. Ser frem til denne
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: