Tilbage i 2014 blev emails fra Sony Pictures som bekendt hacket. Det skabte flere akavede situationer. Blandt andre for instruktør David Fincher, der svinede “Star Wars”-castingen af Adam Driver til. Nu beklager han igen.

Se også: ”The Last Jedi”-instruktør ændrer udseendet på Kylo Ren

For da castingen af Adam Driver til rollen som Kylo Ren i “The Force Awakens” kom frem, så skrev David Fincher i en intern Sony-email, at den casting var en ”forfærdelig idé”. Men det var ment som en joke:

”Jeg holder meget af Adam Driver. Jeg var bare flabet… Jeg tror, han forstod, at det var en joke. Men hvis Adam Driver er blevet fornærmet over det, så kan jeg ikke undskylde nok,” siger Fincher til Daily Telegraph.

Det vides ikke, om Adam Driver forstod kommentaren som en joke, men han fortsætter i hvert fald i rollen om mindre end to måneder.

Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi” får premiere d. 13. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Mads47 6 år siden

Er det ikke lidt sent at komme med en undskyldning næsten 4 år senere? Tvivler på det var en joke..nok bare en der vil have lidt billig points.
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

Tvivler også på det var en joke, men forstår godt hvorfor han har skrevet det. Han er heller ikke min favorit som en Sith i Starwars..
Gravatar

#3 FingerZ 6 år siden

Fincher skal have lov til at svine hvem som helst. Også Star Wars universet, joke eller ej.

He's the goddamn king! ;)
Gravatar

#4 Snipp 6 år siden

David siger det nok bare for at redde ansigt. Jeg er enig i at Adam var dårlig cast og gjorde filmen dårligere for mig. Håber fortsættelsen bliver bedre.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 Mads47 6 år siden

#1 en mindre detalje, men Kylo Ren og Snoke er ikke Sith. Men en ny generation af Darkside users :P


Jeg synes Adam Driver er god i rollen som Ben Solo, jeg glæder mig til at se hvordan hans karakter udvikler sig i Last Jedi og Episode 9.

Skriv ny kommentar: