Han var tiltænkt rollen som hovedskurk i “The Batman”, dengang Ben Affleck stadig bestemte over den film. Men da Matt Reeves kom ind som ny instruktør, så blev idéen om Deathstroke droppet. Nu genopstår DC-skurken i sin egen solofilm.

Se også: ”The Batman” dropper måske Deathstroke: Skuespiller i tvivl om fremtiden

Det er The Wrap, der erfarer, at DC Films arbejder på en “Deathstroke”-film med Joe Manganiello i titelrollen. Manganiello var også annonceret til rollen i “The Batman”, da det stadig var aktuelt.

DC Films forhandler med “The Raid”-instruktør Gareth Evans om jobbet som ansvarlig for endnu en skurkefilm fra DC Films – “Suicide Squad 2”, “Harley Quinn & Joker” samt “The Joker” er som bekendt også på vej.

Spørgsmålet er så, om Deathstroke bliver en reel skurk eller måske nærmere antihelt som Deadpool, der netop blev skabt som en joke over Deathstroke – begge er de blevet udsat for eksperimenter for at blive supersoldat, men fungerer nu som lejesoldat.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Forhåbentlig bliver det ikke som med den kommende Venom-film, hvor de højst sandsynlig går Anti-helte vejen. Forhåbentlig kan vi for en enkelt gangs skyld få en film, hvor hovedkarakteren faktisk er ond og en skurk, og også får lov til at være det.

Ud over et jammerligt manuskript i den Oscar vindende Suicide Squad, får vi i den film også at vide, at skurkene sådan set ikke er så slemme og når det kommer til stykket faktisk gør det rigtige.

En film, der faktisk har vist, hvordan det kan gøres er The Dark Knight, hvor man sådan set kan argumentere for at det er Jokeren, der er stjernen og ikke Batman.
Gravatar

#2 Naggzu 6 år siden

Syntes det er lidt sjovt at de vælger Joe Manganiello til at spille Deadstroke, ikke fordi at jeg syntes at der er noget i vejen med ham i rollen, men når de nu f.eks har valgt en anden til at spille The Flash, og før udtalt. at serie universet ikke har noget med film universet at gøre... Men det bliver spændene. Jeg glæder mig.
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

#2 men det var jo ikke ham i serierne, så hvorfor er det sjovt når de holder fast i ikke at vælge den samme ? han ligner godt nok meget, men ham fra serierne er manu bennett or something like that :)
Gravatar

#4 Naggzu 6 år siden

#3, du har ret, det er mig der er gald på den der. Jeg var for hurtig på aftrækkern, eller skal vi sige tastaturet. Det er to forskellige personer jeg fik blandet sammen der. Desværre kan jeg ikke slette mit indlæg, men se bort fra det. Godt spottet.
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 hahaha det kan ske for selv den bedste, og man må trods alt sige de ligner hinanden uhyggeligt meget :)

Skriv ny kommentar: