DC Films har længe ville være anderledes end Marvel Studios. Mørke film uden post-credit-scener. Med “Wonder Woman” ændrede de den mørke stil – nu indfører DC Films også en post-credit-scene med “Justice League”.

Se også: ”Justice League”-cast: Ikke en ny “The Avengers” – det er Zack Snyders film

Hverken i “Man of Steel”, “Batman v Superman” eller “Wonder Woman” var der som bekendt en ekstra scene efter rulleteksterne.

I “Suicide Squad” var der en såkaldt mid-credit-scene, men ingen til allersidst. Det ændrer sig med den femte DCEU-film:

”Du skal blive siddende igennem det hele også rulleteksterne… Det er fantastisk,” siger Aquaman-skuespillere Jason Momoa til BBC.

Derfor skal du denne gang blive siddende, når du ser den nyeste film fra DC Films – som dog samtidig også bliver den korteste i rækken.

“Justice League” får premiere d. 16. november.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Hvis der er tale om en god film så mener jeg altid man skal blive siddende, uanset post-credit scene eller ej, både for at reflektere over, hvad man har set, samt for at vise respekt for alle de mennesker der har lagt en masse arbejde i at realisere filmen. Hvis der følger et godt soundtrack med er dette en yderligere bonus.

Jeg har oplevet nogle gange, hvilket jeg synes er utroligt påtrængende og generende, at biograf-personalet nogle gange kommer hen og spørger om man forventer en post-credit scene, fordi de gerne hurtigt vil verfe en ud, så de enten hurtigt kan gøre klar til næste film, eller lukke salen ned. Da jeg så Kong: Skull Island, løj de endda og sagde at der ikke var nogen post-æcredit scene selv om der var det. Jeg blev dog siddende, da det er en fed film med et fantastisk soundtrack.

Hvis filmen til gengæld stinker, er jeg fuldstændig ligeglad med post-credit scenes, og det kan kun gå for langsomt med at komme ud af salen.
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 +1

Skriv ny kommentar: