Han har ikke selv set biograf-udgaven. Han har heller ikke aktivt deltaget i promoveringen af “Justice League”, som han ellers officielt er instruktør på. Nu støtter Zack Snyder i stedet aktivt et krav om, at DC Films skal frigive et Director’s Cut.

Se også: Zack Snyder har ikke set Joss Whedons udgave af “Justice League”

Det sker, efter en DCEU-fan på det sociale medie Vero opfordrede til at underskrive et krav om, at DC Films frigiver Zack Snyders udgave af “Justice League”.

Den opfordring har fået flere likes – blandt andre fra selveste Zack Snyder, der altså nu aktivt støtter fan-kravet om et Director’s Cut, der er længere og mere dyster end Joss Whedons biograf-version.

Senest kritiserede Snyders søn biograf-udgaven for at være for kort og for sjov, hvilket altså nu følges op af Snyders egen opmuntring til kampagnen for et Director’s Cut.

Underskrifts-indsamlingen har allerede passeret 125.000 støtte-erklæringer. Du kan læse mere om kampagnen her.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Det er sjældent jeg deltager i den slags underskriftsindsamlinger, men hvis det er for en værdig sag, så bakker jeg op. Selv om der skulle komme en Zack Snyders cut af filmen, ændrer det desværre ikke noget for fremtiden.

WB vil fortsætte med at kopiere Marvel, intetsigende/CGI skurke, med den der letbenede tone, hvor man kender hvert beet i filmen før man har set den, uden nogen overraskelser, hvor hvad der sker i filmene ikke har nogen reelle konsekvenser, og hvor heltene vinder til sidst, uden nogen dør eller bliver påvirket på nogen måde af begivenhederne.
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 jeg er lidt forvirret.....hvis det er din holdning til superhelte film hvorfor ser du dem så ? det er jo sådan set det de går ud på.
Gravatar

#3 Johnny42 6 år siden

#2 Ikke altid.

Christopher Nolan gjorde det fantastisk med sin Batman trilogi, hvor det var rigtige fjender, som man kunne se og mærke, og hvor de ting der skete i de enkelte film faktisk påværkede Bruce Wayne\Batman. Et andet eksempel er dette års Logan.

Jeg føler mere og mere at både Marvel og DC er fortid for mig, hvor der bare er letbenet underholdning uden nogen reelle følelser involveret. Jeg kigger mere i retning af fox og deres X-Men universe. Her er jeg i hvert fald spændt på deres X-Men: New Mutans og X-Men: Dark Phoenix.
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 men der var da også skurke med en del CGI i logan, og der er masser af konsekvenser og påvirkninger i andre helte film også.....altså jeg siger ikke de ikke har problemer og at de ikke følger en forholdsvist ens skabelon, men det er jo det samme for alle "genre" jeg kan lide alle universerne, men X-Men er da også forudsigelige og ender i et stort CGI slagsmå.

du virker meget til at have set dig sur på de to universer på trods af at det er mere eller mindre det samme, der er ligeså mange konsekvenser for heltene i marvel som i nolans batman, der er ligeså meget CGI som i x-men som i justice league, det er bare på en anden måde......og alle dine beklagelser ringer altså lidt hult i alle trådene fordi du brokker dig over let forklarelige ting.....så igen der er da noget sandhed i det, men det gælder jo for alle filmene og alle universerne (med undtagelse af den seneste batman trilogi, men den kan man jo åbenlyst ikke bruge som skabelon for alle superheltefilm) så ved ikke lige hvorfor du har set dig sur på de to universer, men måske bare stop med at se filmene ;)
Gravatar

#5 Aragorn76 6 år siden

Johnny42 (1) skrev:
Det er sjældent jeg deltager i den slags underskriftsindsamlinger, men hvis det er for en værdig sag, så bakker jeg op. Selv om der skulle komme en Zack Snyders cut af filmen, ændrer det desværre ikke noget for fremtiden.

WB vil fortsætte med at kopiere Marvel, intetsigende/CGI skurke, med den der letbenede tone, hvor man kender hvert beet i filmen før man har set den, uden nogen overraskelser, hvor hvad der sker i filmene ikke har nogen reelle konsekvenser, og hvor heltene vinder til sidst, uden nogen dør eller bliver påvirket på nogen måde af begivenhederne.


I de kommende Avengers film vil der være nogle af heltene der dør;)
Gravatar

#6 MadsFalk 6 år siden

Ift. Følelsesmæssige konsekvenser er der nu rigeligt af i f.eks. Civil war og begge Avengers film som har store følelsesmæssige konsekvenser for Tony og Steve. For mig er det ikke konsekvenserne der er problemet med DC men mere de overfyldte film med 4-5 subplots, elendige CGI skurke (doomsday og Steppenwolf) og en tendens til at varierer fra tegneserierne på nogle mærkværdige punkter (Superman er åbenbart sygt emo lige pludseligt).

Det er sgu trist for DC har så fede historier at fortælle i deres bagkatalog, men de mangler en klar vision og en person som kan føre den ud i livet..
Gravatar

#7 Johnny42 6 år siden

Hvilke følelser, en masse letbenet humor, og så skal man have set de foregående 10 film for at kunne følge nogenlunde med. Begge de to avengersfilm endte i gigantiske elendige CGI-kampe, og der kom ingen introduktion af karakterernede dukkede bare op og så er det meningen at man pludselig skal føle noget for dem.
Der var intet af det i civil war der rørte mig, det skulle måske lige være forholdet mellem Steve Rogers og Bucky, men det er KUN fordi jeg så The Winter Soldier.

Alle Marvels skurke har været elendige, bortest fra Loki og Bucky, men de er jo også nærmest en form for anti-helte.
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

#7 nu snakker du jo pludselig om hvad der rør dig, det er jo en helt anden sag.
der er da ikke nogen i Marvel universet der "bare dukker op" det er jo det hele extended universe tingen går ud på, de har jo allesammen været med i film før eller haft deres egne (mere eller mindre) det er det jeg mener med at du siger nogen ting der bare ikke hænger sammen, og får det til at virke som om du bare har besluttet dig for at hade de to universer, det er som sådan fint nok de ikke rør dig og du ikke syntes det er gode film, så lader du jo bare være med at se dem, men at sige der ingen konsekvenser er og at de bare dukker op, er jo bare ikke rigtigt :)

tja kommer vel an på hvad man mener en elendig skurk er :)
Gravatar

#9 Geekalod 6 år siden

skurkene i Marvel er ikke specielt gode. de er dog meget værre i DC. meget meget værre.
Gravatar

#10 MadsFalk 6 år siden

Jeg kan kun tilslutte mig #8.. i civil war var der da uenigheder og kamp indbyrdes i gruppen og tilliden mellem Steve og Tony blev brudt måske forevigt på grund af hvad Bucky har gjort. I Avengers får begivenhederne store konsekvenser for Tony hvilket hele Iron Man 3 handler om.

Man skal lige huske hvad det er man ser. Du kan jo ikke gå ind til en superhelte film og forvente drama som åndernes hus eller legendernes tid. Marvel udvider hele tiden rammen for genren og selvom det er små justeringer vil jeg mene der er en betydelig forskel på Captain America og Thor: Ragnarok eller Ant-man og Guardians.

Nå men nu blev det også meget et forsvar af Marvel. Der er helt sikkert mangler i Marvel og især skurkene er helt håbløse og så er de jo hæmmet af ikke at have rettigheder til deres største helte.

Skriv ny kommentar: