Disney nærmer sig efter sigende et køb af 20th Century Fox. Det vil også betyde, at Fox-Marvel genforenes med Marvel Studios. MCU-chef Kevin Feige ser gerne, at det sker.

Se også: Disney vil købe 20th Century Fox: Kan forene X-Men og Avengers

Særligt udsigten til igen at arbejde med “X-Men”-franchisen begejstrer manden, der i dag er ansvarlig for “Avengers”-franchisen:

”Problemet er, at når jeg siger noget om det, så bliver det til 15 overskrifter. Men ville jeg gerne? Ja, selvfølgelig,” siger Feige til Vanity Fair.

Marvel-chefen vil ikke sige mere, imens eventuelle forhandlinger finder sted.

Kevin Feige var med-producent af den første “X-Men”-trilogi, inden han grundlagde MCU med “Iron Man” i 2008.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Snipp 6 år siden

Nej tak. Så burde man lave noget sammen i stedet men de store selskaber er for egoiste til det..
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 men de store selskaber har da netop vist, at hvis de rette omstændigheder er der kan de godt arbejde sammen.
Gravatar

#3 Miko666 6 år siden

en Avengers vs X-man...jeg er så klar på den Ide
Gravatar

#4 Snipp 6 år siden

Mejse (2) skrev:
#1 men de store selskaber har da netop vist, at hvis de rette omstændigheder er der kan de godt arbejde sammen.


Hvilke film fra de store selskaber er gået sammen?
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 handler det jo ikke om film der går sammen, men filmselskaber med hver deres rettigheder der arbejder sammen, som forreksempel den nye spiderman
Gravatar

#6 Snipp 6 år siden

Mejse (5) skrev:
#4 handler det jo ikke om film der går sammen, men filmselskaber med hver deres rettigheder der arbejder sammen, som forreksempel den nye spiderman


Godt du kunne finde 1 eksempel siden 1900 tallet :) Og den nye spiderman var knap så god. Kom med flere eksempler og jeg tror på dig. Ellers så holder jeg stadig fast i min holdning at de er for egoiste til det.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 hvorfor er der brug for mere end et eksempel ? og om den er god eller ej er da irrelevant...du sagde katekorisk at det ikke skete...det er sket...du tager fejl :)
Gravatar

#8 SublimeKen 6 år siden

#6
Nu du lidt provokerende siger at han kun kunne finde et eksempel siden 1900-tallet, kan jeg da også gøre dig opmærksom på bl.a. Disney og Warner Bros. samarbejde, da de lavede "Hvem snørrede Roger Rabbit", som havde både Disney ejede karakterer og WB ejede karakterer med. Eller The Incredible Hulk, som ganske vidst er en del af MCU, men som var et samarbejde mellem Universal og Marvel Studios/Disney. Der er sikkert mange flere tilfælde, men gider ikke lave en google søgning, nævnte bare to jeg kendte til i forvejen. Men med det sagt, har der indtil for nyligt ganske rigtig ikke været stor chance for at Fox ville samarbejde med Marvel Studios, men tiderne skifter og nye ledere kommer til, så chancen er meget større i dag, end den var for bare 5 år siden.

Nu nævner du også at den sidste Spiderman ikke var så god, som er fuldstændigt irrelevant for jeres diskussion, men du siger det som om det er en objektiv fakta der støtter dit argument. Nu findes der naturligvis ikke objektiv fakta indenfor noget så subjektiv som film, det tætteste man kan komme derpå er en generel konsensus, og den generelle konsensus er netop at den nye Spiderman ikke bare god, men ligefrem den bedste siden Spiderman 2, en del kritikere mener ligefrem den er bedre. Det er samtidigt også en af de mest indtjenende Spiderman film, samt film i år. Bare lige for at sætte nogle ting i perspektiv ;)

Skriv ny kommentar: