Et stort budget er ikke lig med garanteret stort billetsalg. Det må “Justice League” indse, idet den hidtil dyreste DCEU-film ny styrer imod en status som dårligst sælgende udspil i netop DCEU.

Se også: DC Films kan tabe i nærheden af 100 millioner dollars på “Justice League”

Det er Forbes, der har regnet på Box Office-mulighederne for “Justice League”, der om to uger får heftig biograf-konkurrence fra “Star Wars: The Last Jedi”.

Man of Steel” har DCEU-franchisens hidtil laveste billetsalg med 668 millioner dollars – “Justice League” forventes ikke at krydse grænsen på 650 millioner dollars.

Dermed ligner “Justice League” en underskudsforretning for DC Films, der skal sælge billetter for 700 millioner dollars for bare at løbe rundt.

Med 873 millioner dollars er “Batman v Superman” den bedst sælgende DCEU-film skarp forfulgt af “Wonder Woman”, der globalt har solgt for 821 millioner dollars.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 daneimp 6 år siden

Måske man bare skulle lave en halvt så effektfuld film og så fokusere lidt på historien?
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 kan ikke lige se hvorfor det ene skulle udelukke det andet....lav dog en dobbelt så effektfuld film og fokuser 4 gange mere på historien.
Gravatar

#3 Silver666 6 år siden

Måske man skulle bruge nogle intressante superhelte Aquaman really?
Eneste grund jeg vil se den er Batman og Superman
Gravatar

#4 Snipp 6 år siden

#2 Som Kevin Smith sagde det så godt i hans 2 timer lange show, så skal DC prøve først og fremmest at skabe nogle ben via individuelle film og dermed skabe en god historie hvor de bliver bringet sammen. Marvel har jo den perfekte opskrift og de har flere hundrede helte som de ikke har rørt ved endnu, hvilket vil sige vi nok snart skal sige farvel til ironman and co.

Som han også jokede med, så burde de tage kontakt til Supernatural, fordi det har kørt i så mange sæsoner og har hardcore fans, som gør de kan blive ved.

Interesseret i at høre mere omkring det så tjek ved 1:55:30 - her snakker de om fjernede scener og hvad de mener DC skal gøre for at komme på rigtige track igen.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 jamen er helt enig i at de har bygget deres univers helt HELT forkert op.....det kunne næste kun fejle, det ændre dog ikke på at historie ikke er udelukket fordi at man lavet en effektfuld film, selvom det tit kan virke sådan.
Gravatar

#6 Sentrax 6 år siden

Hvor fantasiløst bare at kopirer Marvels opskrift.

Jeg synes det er enormt fedt, at DC bringer deres helte på banen på en helt anden måde.

Om jeg gad at se en film om wonderwoam, før jeg havde set lidt om hende i Batman vs Superman? Nej sgu da. Det samme kan siges om Cyborg og Aquaman.

Jeg har fået nok af alle at se 5 originfilm, før jeg må se en film med alle samlet.

Justice league er en ok film, men på ingen måder imponerende - tak til Whedon.. sikke en pauseklovn..
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 ingen siger de skal kopiere marvel, eller at der skal laves 5 origin film, bare at den måde de har gjort det på tydeligvis ikke har virket, det er et forvirrende univers og en film hvor der kommer 3 nye karakterer man stort set intet ved om, og man lærer heller ikke rigtig noget om dem.....hvordan er det på nogen måde en god måde at bygge et univers op på ?
Gravatar

#8 Snipp 6 år siden

Mejse (7) skrev:
#6 ingen siger de skal kopiere marvel, eller at der skal laves 5 origin film, bare at den måde de har gjort det på tydeligvis ikke har virket, det er et forvirrende univers og en film hvor der kommer 3 nye karakterer man stort set intet ved om, og man lærer heller ikke rigtig noget om dem.....hvordan er det på nogen måde en god måde at bygge et univers op på ?


Ja hvis de havde holdt sig til znyders version så havde vi fået meget mere baggrund historie omkring dem.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 havde vi nok også med den version abrams lavede hvis ikke de havde skåret 45 min fra i sidste øjeblik....virker mere som der problemet er
Gravatar

#10 Morten1 6 år siden

Jeg forstår ikke hvad Snyders 45min version egentlig skulle ændre ved Justice League? Han er super rent visuelt, men han kan ikke fortælle en historie uden et solidt manuskript - hvilket JL højst sandsynligt ikke har haft.

For mig at se ville det bare blive 45min ekstra med tilfældige og malplaceret scener og endnu mere halvsløj fortalt pseude-historie.
Det lykkedes ikke specielt godt i BvS (hvor samtlige scener blev behandlet som action-sekvenser (Bayhem), mens MoS var "acceptabel".

Hvis man kigger helt tilbage på Dawn of the Deads bonusmateriale og høre Snyder snakke om det fraklippede scener, som han mente tilførte dybde til karakterende, så stiger ens tiltro heller ikke til ham. De scener tilføjer absolut intet og der var en god grund til de blev fjernet.

Skriv ny kommentar: