Han er ikke verdens bedste instruktør. Måske den dårligste. Tommy Wiseaus kultfilm “The Room” fra 2003 er et tilløbsstykke, fordi publikum elsker at grine af, hvor dårlig den er. Nu drømmer Wiseau om “Star Wars”.

Se også: Første fulde trailer: James Franco er Tommy Wiseau i hyldest til “The Room”

For hvad gør man efter at have lavet verdens dårligste film? Måske instruere verdens største franchise?

”Ja! Helt klart! Men jeg har meget travlt, så jeg foretrækker at være skuespiller. #StarWars kan kontakte mig -> https://theroom.movie/ ,” svarer Tommy Wiseau en fan på Twitter.

Kultinstruktøren svarer også, at han ville være åben for en DC-film, hvis Warner Bros. kontakter ham.

Tommy Wiseau er for tiden cameo-aktuel i James Francos “The Disaster Artist”, hvor Franco selv spiller rollen som Wiseau i historien om skabelsen af “The Room”.

“The Disaster Artist” får dansk premiere d. 1. februar.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Anders E 6 år siden

I did not hit her, it's not true! It's bullshit! I did not hit her! I did not! Oh hai, Mark Hamill...
Anything for my princess... Altså hvis de vil lave et nyt ewokspinoff er Johnny.. mener Tommy gutten til det!
Det kunne blive hysterisk morsomt
Gravatar

#2 Alex- 6 år siden

Anders E (1) skrev:
I did not hit her, it's not true! It's bullshit! I did not hit her! I did not! Oh hai, Mark Hamill...
Anything for my princess... Altså hvis de vil lave et nyt ewokspinoff er Johnny.. mener Tommy gutten til det!
Det kunne blive hysterisk morsomt


Way ahead of you ;)
Gravatar

#3 123456789 6 år siden

Det kan næsten kun blive bedre en det skidt JJ har kastet op

Skriv ny kommentar: