CBS News har i forbindelse med den nye “K:19 Widowmaker”, interviewet filmens stjerne Harrison Ford.

I interviewet kommer Ford ind på K:19, men fortæller også at hans næste film bliver den nye Indiana Jones:

”Vi arbejder på manuskriptet nu… vi har en tidsperiode hvor vi alle er fri, hvis manuskriptet er klart. Og det tror vi det er. jeg glæder mig meget… jeg tror vi kan lave en rigtig god film!”

Klik på overskriften for at læse mere!



Vis kommentarer (7)

#1 21 år siden

Omend det ikke ligefrem siger noget nyt, så er det sgu rart at høre!

Jeg sætter ikke mine forventninger for højt.. men..

DET BLIVER VILDT ! :-)
Gravatar

#2 Kram 21 år siden

Vi håber, vi håber MEGET :D

Indiana Jones filmene er alt for sjove/gode osv. - en rigtig vaskeægte helt, uden superkræfter (se man kan godt uden).

Men Ford skal lige have farvet håret ihvertifal ;) - men gad vide hvad han skal spille, gammel Indy, eller ung Indy.

Syntes forresten også at serien der kørte på et tidspunkt, med Indy som helt ung, var rigtig god.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

#3 21 år siden

#2 (new)
User :
Kram

Ja, jeg har også spekuleret på hvorvidt de vil fortsætte med Indy, som han var før, eller om de vil køre et plot hvor han er med som gammel. Jeg håber førstnævnte!

Har dog mine helt egne teorier om hvordan plottet bliver - og de er ret sandsynlige :-)
Gravatar

#4 azathoth 21 år siden

Ifølge skaberne, så er Indy samme alder som Harrison Ford er nu, dvs ca. 60... filmen kommer altså til at foregå sidst i 1950'erne, så ingen nazier denne gang, desværre!

Ud fra det Spielberg har sagt, så vil det stadig være en action film med Indy som midtpunktet naturligvis... han kommer nok til at beklage sig lidt mere over de blå mærker, fordi han er blevet ældre. ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-Gecko 21 år siden

Andre end mig der synes den overskrift minder lidt for meget om div. papparazzi blades reklamer?
Gravatar

#6 azathoth 21 år siden

Heh... det var netop meningen... vi afholdt os da i det mindste fra at skrive "AFSLØRING: Angelina Jolie skal skilles" i den nyhed ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 filmz-baal 21 år siden

#6: Clap for den : )

Det er som andre siger i denne tråd, Indy er vaskeægte eventyr!

Jeg glæder mig også for vildt!

Skriv ny kommentar: