Der er dårlige film, og så er der seriøst dårlige film. 11 film har i 2017 modtaget den laveste vurdering fra en Filmz-anmelder. Det er tid til status over årets ringeste film.

Se også: Filmz-toppen: De fem mest læste anmeldelser på Filmz

For det er ikke kun sjovt at være anmelder. Man ser også meget møg. Som en sequel i “Fifty Shades”-franchisen, ligegyldige børnefilm, Tom Cruise v Mumie eller Gerard Butler v Vejret.

Det var heller ikke godt at se Jackie Chan kopiere Rambo, at se de slemme mødre fejre jul eller se scener fra Christian Tafdrups mislykkede parforhold.

Her er årets 1-stjernede filmoplevelser:

Marcus & Martinus: Sammen om drømmen
Fifty Shades – I mørket
Ulv i fåreklæder
The Mummy
Wish Upon
Bjarne Reuters Kidnapning
Geostorm
The Foreigner
A Bad Moms Christmas
Jigsaw
En frygtelig kvinde

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Snipp 6 år siden

Jigsaw, en frygtelig kvinde og the foreigner fortjente slet ikke den 1 stjerne. Synes de fortjener alle 3 stjerner.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#2 Johnny42 6 år siden

Jeg var nu godt underholdt af The Mummy, de kunne måske have fjernet Mr. Hyde fra plottet, men jeg kunne godt lide at der var implementeret elementer fra An American Werewolf in London. Måske ikke nogen fantastisk film, men 2-3 stjerner i hvert fald fra mig. Selve plottet er jo også det samme som mange superhelte film, der ikke får nær så mange hug. Det er også et spørgsmål om forventninger. Jeg har hørt nogle anmeldere snakket om de ville have en rigtig uhyggelig horror film, men på intet tidspunkt gav trailerne nogen indikation af at det ville være dette man ville få. Man vidste det ville være en action-komedie, så at gå ind i biografen med andre forventninger synes jeg heller ikke filmen skal bøde for.

Skriv ny kommentar: