Kylo Ren afslørede det i “The Last Jedi”. Sandheden om Reys forældre. Eller gjorde han? Instruktør Rian Johnson afviser nu, at svaret er givet – det er op til J.J. Abrams at bestemme i “Episode IX”.

Se også: ”The Last Jedi”-instruktør om Reys forældre: Det værste svar

Så selv om Kylo Ren gav et svar om Reys forældre i “The Last Jedi”, så får J.J. Abrams lov til med “Episode IX” at bestemme, om det nu også var det endelige svar på spørgsmålet om Reys herkomst:

”Alt er endnu åbent, og jeg skriver ikke den næste film… Jeg synes, at du altid skal overveje den kontekst, hvorfra informationer bliver givet,” siger Rian Johnson til The Huffington Post.

Den kontekst, som “The Last Jedi”-instruktøren taler om, er, at Kylo Ren havde interesse i at få Rey til at føle vrede imod den ældre generation og dermed slutte sig til Kylo Ren.

Derfor er det ganske sandsynligt, at Kylo Ren talte usandt, da han angiveligt afslørede sandheden om Reys forældre.

“Star Wars: Episode IX” får premiere d. 19. december i 2019.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 Wolff 6 år siden

“Alt er endnu åbent, og jeg skriver ikke den næste film”. Om jeg fatter den arbejdsgang de her derinde.. de har hele tiden vist det skulle være en sammenhængende trilogi, men det viker ikke som om de har haft en rød tråd fra start, og bare tager over hvor den sidste instruktør slap og siger “hmm hvad skal vi så finde på nu...?”

Hvis der er en rød tråd, så må det være hvilke skuespillere har en kontrakt til et vis antal film.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

#1 Enig - og jeg husker da ret af Rian har sagt at hendes forældre ikke er nogle specielt. Det er jo blevet confirmed af ham - om J.J Abrams så laver det om kan vi ikke sige lige nu. Men det er da fuldstændig latterligt at der er ingen rød tråd mellem filmene og gode er de heller ikke.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

#2 forklarede han ikke bare hvorfor han valgte, at Reys forældre ikke skulle være noget specielt ? vel som sådan ikke confirmed ?
Gravatar

#4 daneimp 6 år siden

Jeg er super kritisk overfor den nye Star Wars, men lige på dette punkt er det relativt nemt at retfærdiggøre at Kylo snød Ren. Men overall så er det hamrende usammenhængende...
Gravatar

#5 Wolff 6 år siden

#3 Tænker det er røgslør for Rey, for at kunne manipulere og pille hende ned.
Gravatar

#6 MystiskeMox 6 år siden

Det er ærgerligt at den røde tråd mangler og den store storyline ikke er skrevet, men konstant kan ændre sig så vi får film der ikke hænger ordentligt sammen. Det må være dejligt at være instruktør og så bare kunne give sine eventuelle fejl videre til næste instruktør at løse. Det bliver ikke nemt for der er godt nok meget der ikke hænger sammen i 8'eren og deres mishandling af Luke bliver umulig at redde.

Det er også meget ærgerligt at de nye film ikke er langt mere nyskabende, men reelt er meget af det de gør at twiste en lang række scener fra den gamle trilogi. Det er en hel del gammel vin på nye flasker.
Gravatar

#7 Johnny42 6 år siden

#6 Jeg gik ud fra biografsalen med en fornemmelse af det, der nu igen bliver bekræftet. Det burde nærmest være et drømmescenarie, at man ved man laver en trilogi. De færeste trilogier har den luksus. Hvis den første film bliver et flop, og/eller publikum/anmeldere hader den, stopper al snak som regel om at fortsætte med den næste film.

Disney vidste fra starten at de ville tjene penge på Star Wars, tonsvis af penge. Derfor havde de også mulighed for at planlægge hvordan historien i de tre film skulle knyttes sammen, og hvordan hvad der skete i den ene film, havde indflydelse på den næste. Det valgte de så ikke at gøre, men har åbenbart ladet det være op til hver enkelt instruktør, i hvilken retning de ville trække historien.

Det kan dog være at de har erkendt deres fejl, da Rian Johnson nu skal skrive manuskriptet til hans Star Wars trilogi. Det kan være vi så fåår en sammenhængende historie. Det var dog noget, de burde have gjort fra starten af med episode VII-IX.
Gravatar

#8 Snipp 6 år siden

#3 Ahh Ja du har nok ret - Rian vil gerne have hendes forældre er nobodies (ihvertfald sådan som jeg læser det fra hans interview), men ja du har ret det er jo ikke confirmed 100%, da J.J Abrams sagtens kan lave et twist med at kylo løg for at prøve at få hende over på hans side.

De 3 film kommer til at mangle en rød tråd (hvilket de 2 første allerede gør i mine øjne). Så det bliver sikkert et værre makværk.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 ja det gør de virkelig, og det viser sig jo også i salgstallene for the last jedi som stadig er super gode men dog en del lavere, end den forrige.

men det er jo egentlig mærkeligt, hvis der er noget disney plejer at have styr på, er det da den røde tråd.
Gravatar

#10 Gorman 6 år siden

#8 En tvist med Kylos løg..... ha ha det var sgu en sjov svipser fra dig :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: