Monkey Peaches har været så heldige at få et eksklusivt interview med Quentin Tarantino. Interviewet er om hans nye film “Kill Bill”, og hvilke filmskabere der har inspireret ham, samt meget mere.

Tarantino har følgende at sige om filmen “Kill Bill”:

”Det er, indtil videre, den mest rene action eller kung-fu film jeg har lavet. Filmen handler om en dræber der søger hævn, den har masser af action scener. Jeg har tænkt mig at lave den fedeste film.”



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Toranaga 21 år siden

Yes! Sonny Chiba er sgu med! Det var jeg ikke klar over. Jeg havde en film med ham på Laserdisc engang. Total kult. Dem, som har set True Romance, ved sikkert også hvem han er ;)
Gravatar

#2 filmz-krejlen 21 år siden

Quentin Tarantino.... total sej det fede ved hans film er bl.a at han for det meste har en lille rolle selv i sine film (desperado, reservoir dogs) men ellers laver han da bare generelt nogle seje film.
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#3 Toranaga 21 år siden

Desperado er altså ikke en Tarantino film.
Gravatar

#4 Michael Andersen 21 år siden

#3
Selvfølgelig har du ret, men for at forsvare Krejlen vil jeg sige at Tarantino & Rodriguez er af den slags man godt kan forveksle, fordi de arbejder sammen el. p.g.a. deres måde at lave film på. Andre eks. Spielberg - Lucas, Pacino - DeNiro og så selvfølgelig Gog & Gokke!? (hvem er hvem?) :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 filmz-bitch 21 år siden

Quentin Tarantino er bare for sej....min favoritfilm af alle er Pulp Fiction... :o)
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Jeg synes stadig at "Res Dogs" er en af de sejeste film til dato.

Den kommer iøvrigt oxo i nogle totalt fede udgaver i anledningen af dens 10. år - der kommer en Mr. Pink, Mr. Brown, Mr. Blonde, Mr. White og en Mr. Orange 10th Anniversary Special Edition DVD. Alle udgivelserne er ens på nær coveret. Coveret indeholder så quotes fra de fra forskellige. En ganske fed ide efter min mening.

De skulle kunne købes fra d.27 august, hvis nogle ikke skulle vide det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-EBG 21 år siden

Desperado ER en Tarantino film, på lidefod med Van Damme eller Swartzenegger film ikke er instrueret af de respektive.
Tarantino styrer for vildt og måtte alt hvad han rører blive til guld. Jeg må ydmygt tilslutte mig Bitch og Vassago.
________________
Vaya con huevos!

Skriv ny kommentar: