Efter DC-fiaskoen “Justice League” så blev DC-chefen Jon Berg fjernet fra sin stilling. Nu er afløseren fundet hos den succesfulde gyser-afdeling hos Warner Bros. Navnet på den nye chef for DC Films er Walter Hamada.

Se også: Efter “Justice League”-fiasko: DC Films-chef bliver udskiftet

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at Walter Hamada overtaget topjobbet hos DC Films efter Jon Berg.

Hamada kommer fra en stilling som producent i den succesfulde gyser-afdeling under Warner Bros. hos selskabet New Line, der tæller titler som “It”, “The Conjuring” og “Annabelle”.

Nu skal den succes så flyttes med over til DC Films, der sluttede året med den dårligst sælgende DCEU-film nogensinde i form af “Justice League”.

Walter Hamada kommer til at arbejde tæt sammen med Geoff Johns, der er kreativ chef for DC Entertainment.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Johnny42 6 år siden

Jatak til en R-rated The Batman eller Deathstroke.
Kommer sikkert ikke til at ske, så foreløbig er jeg lunken over for DCEU.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

#1 Samme her er max klar på en r-rated batman som i deres cartoons!

Med det sagt så må vi se om han kan gøre det samme stil som Kevin Feige ;)
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 uldbjerg 6 år siden

Det kunne også være rart, om de - i modsætning til MCU - ville ville fokusere på, at den enkelte film var god.
Jeg er træt af, at hver film skal lægge op til en ny film, hvor vi kan bringe vores helte sammen. Eller nu skal vi lige have forklaret denne ligegyldige figurs oprindelse med en spin-of.

Der er ikke noget galt med et stort og sammenhængende univers. Men de få af de moderne superheltefilm, der har virket for mig, er de "mindre" film, der har fokuseret på en enkelt helt eller skurk
Gravatar

#4 kblood 6 år siden

Det bliver jo ved med at skifte ud... det er da klart at det ikke rigtigt kan fungere når det nu er... hvor mange forskellige der har været inde over det hele?

Det er da godt nok tæt på at de bare burde lave et reboot og håbe de kan finde nogen der ville kunne styre det, eller så burde de prøve at bare holde sig til dem de havde valgt.

Jeg kan godt forstå hvis de begynder at få svært ved at finde instruktører, for jeg vil mene at det er svært at gennemføre disse film til at begynde med, og så er det jo også dem som valgte ikke at ville lave ordentlige intro film til deres karakterer.

"folk kender jo Batman, Lynet osv" det hjælper bare ikke når at man har det med at ændre noget på disse karakterer... ser ud til at historien var noget om at de var i en ændret tidslinje hvor man vidst havde prøvet at stoppe Justice League fra at blive til noget... har jeg gættet mig lidt frem til ud fra Batman v Superman... og uden nogen introduktion til karakterene gør det hele dette univers det mere svært at sætte sig ind i. Specielt i USA skal man ikke forvente at publikum tager i biografen for at skulle side og tænke. Det skal helst være så let spiseligt for hjerne som muligt.

Det har vi da vidst set mange eksempler på efterhånden.

Skriv ny kommentar: